سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 30 2024
کد خبر: 76162
تاریخ انتشار: 30 فروردين 1401 09:25
فارغ از اینکه جهاندیده بر چه اساسی مدیرعامل ایتراک شده است(براساس شایسته سالاری و یا گزینشی) خبرها حاکی از آن است که مداح قرار است عضو هیئت مدیره شرکت قالب های پیشرفته ایران خودرو زیرمجموعه تعاونی خاص کارکنان ایران خودرو شود.
به گزارش خط بازار؛ روز یکشنبه محمد مجید مداح، سکان مدیریتی شرکت ایتراک را به داوود جهاندیده داد. فارغ از اینکه جهاندیده بر چه اساسی مدیرعامل ایتراک شده است(براساس شایسته سالاری و یا گزینشی) خبرها حاکی از آن است که مداح قرار است عضو هیئت مدیره شرکت قالب های پیشرفته ایران خودرو  زیرمجموعه تعاونی خاص کارکنان ایران خودرو شود.

در صورت صحت این خبر، محمد مجید مداح در ایران خودرو باقی خواهد ماند. فردی که طبق گفته برخی از افراد مطلع شوهر خواهر مونسان(مدیرعامل قبلی ایساکو) است و با وی در سال های ۱۳۹۵ به ایران خودرو آمد.

انتصاب مداح در قالب های پیشرفته ایران خودرو(در صورت صحت) از این منظر جای سوال است که برخی براین عقیده بودند احتمالا با رفتن مونسان از ایران خودرو، مداح نیز خواهد رفت ولی در عمل این گونه نشده است.

حال اینکه تعاونی خاص کارکنان ایران خودرو چرا این تصمیم را گرفته، قابل تامل است. قطعا فرض بر این است انتصابات در گروه ایران خودرو براساس شایسته سالاری و عملکرد می باشند ولی به نظر می رسد سهامداران تعاونی خاص این انتظار را دارند تا در جریان معیار انتصابات در شرکت های زیرمجموعه این هلدینگ باشند.

آیا عملکرد و گرایش سیاسی مداح با یاران خطیبی سازگار است؟ قطعا بایستی سوابق وی از مشهد تا تهران مورد ارزیابی قرار گرفته باشد.

منبع: خط بازار
برچسب ها: مداح
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
بازدید از صفحه اول
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر