يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 28 2024
کد خبر: 75993
تاریخ انتشار: 24 فروردين 1401 00:05
نماینده مردم مهریز در مجلس با بیان اینکه گرانی کالاها و عدم نظارت بر بازار مردم را با مشکل مواجه کرده است، از رئیس جمهور خواست تا مرد میدانی برای نظارت بر بازار انتخاب کند.
به گزارش ایلنا، محمدرضا صباغیان بافقی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۲۳ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به رئیس جمهور گفت: از تلاش‌های بی‌وقفه شما تشکر می‌کنم اما با همه این تلاش‌ها، گرانی‌ها مردم را مستأصل کرده به نحوی که به آنها سخت می‌گذرد.

نماینده مردم مهریز و بافق و بهاباد و خاتم و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بدتر از گرانی‌هایی که مردم را عاصی کرده زجر آنها از بی‌نظارتی و هرج و مرج در قیمت‌ها است، یک جنس با مشخصه واحد در یک خیابان با قیمت متفاوتی فروخته می‌شود، آقای رئیس جمهور این امر ضمن گرانفروشی، توهین به شعور مردم است. کدام فریبکاری و توهین بزرگتر از این است که جنس‌ها خودسرانه توسط تولیدکنندگان ۵۰ درصد افزایش داشته باشد.

وی اضافه کرد: وقتی تولیدکنندگان اینگونه بر سر مردم کلاه می‌گذارند و بدتر از آن این است که با جرأت چنین کاری را انجام می‌دهند و دستگاه‌های نظارتی  بازار را رها کرده و خواب هستند. آقای رئیس جمهور خواب هستید یا توانایی ندارید، این را به مردم اعلام کنید، مردم در شرایط سختی به سر می‌برند به نحوی که در جامعه خانواده‌هایی هستند که یک پرتقال و یک سیب خریداری می‌کنند در حالی که در همین جامعه افرادی حقوق‌های چند ده میلیونی دریافت می‌کنند. آقای رئیس جمهور کاری کنید و مرد میدانی برای نظارت انتخاب کنید.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم در تذکری به مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: در خصوص مصوبه خودرویی مجلس هم قانونگذاری کردید که خلاف قانون بود و هم مردم را درک نکردید، بخشی از گرانی‌ها به همین مصوبه‌ای برمی‌گردد که برخلاف قانون تصویب کردید.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر