جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 17 2024
کد خبر: 75856
تاریخ انتشار: 19 فروردين 1401 14:37
رئیسی به انتشار سند هزینه ۸ میلیارد ریالی استقبال از او در سفر چند ساعته به استان البرز واکنش نشان داد.
به گزارش فارس، سید ابراهیم رییسی پنج شنبه شب و در پایان سفر یکروزه خود به استان البرز،در نشست خبری و شورای اداری استان در واکنش به خبرسازی عده ای در مورد هزینه‌هایی که برای سفر به استان البرز صورت گرفته است،اظهار کرد: ابتدای سفر ما برگه‌ای در خصوص هزینه سفر پخش شد، همانطور که همگی شاهد بودید، بنده با مترو به استان سفر کردم.

وی همچنین افزود: برای افطار هم در معیت امام جمعه و استاندار ، مهمان سفره افطار دانشجویان دانشگاه خوارزمی کرج و در خوابگاه آنان بودیم، حالا این بحث هزینه‌ها چیست که مطرح می‌شود؟ نکند به اسم ما و کام دیگران باشد!

به گزارش خبرآنلاین، خبرگزاری دولت ضمن انتقاد از « خبرسازی درباره هزینه سفر به کرج و انتشار نامه جعلی پیش از سفر روز پنجشنبه آیت‌الله رئیسی به استان البرز »، مدعی شد: «شایعه‌پراکنی درباره هزینه سفر هیأت دولت به استان البرز، تازه‌ترین نمونه از تداوم گرم بودن بازار دروغ‌پراکنی و تخریب دولت سیزدهم به شمار می رود».

ادعای «ایرنا» در حالی است که سند منتشر شده درباره هزینه ۸ میلیارد ریالی مراسم استقبال از رئیسی ، تاکنون، از سوی هیچ نهاد یا مقام رسمی تکذیب نشده و فراتر از آن ، شخص رئیس جمهور هم با بیان اینکه «نکند به اسم ما و کام دیگران باشد!»، از زیرسوال بردن سند منتشر شده ، خودداری کرد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر