شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: 75617
تاریخ انتشار: 08 فروردين 1401 12:05
با آغاز سال جدید خبرها حاکی از آن است یکی دیگر از نزدیکان کابینه قرار است معاون وزیر و رئیس یکی از سازمان های مهم توسعه ای شود. وی دستیار یکی از وزرای تاثیرگذار در اقتصاد و صنعت است و کمترین سابقه ای در حوزه مربوطه خود دارد.
 خط بازار نوشت: انتصابات فامیلی یکی از انتقاداتی است که برخی از نمایندگان مجلس به دولت مردمی ابراهیم رئیسی وارد می کنند‌. در همین زمینه طی ماه های اخیر هر از گاهی با این پديده در بخش های مختلف اقتصاد و صنعت کشور روبرو بوده ایم.

حال با آغاز سال جدید خبرها حاکی از آن است یکی دیگر از نزدیکان کابینه قرار است معاون وزیر و رئیس یکی از سازمان های مهم توسعه ای شود. وی دستیار یکی از وزرای تاثیرگذار در اقتصاد و صنعت است و کمترین سابقه ای در حوزه مربوطه خود دارد. این فرد بیشتر به دلیل رابطه نزدیک سیاسی در دولت سیزدهم بر سر زبان ها اقتاده و به نوعی امبن وزیر در بخش های کلیدی می باشد.

شنیده ها حاکی از آن است فرایند استعلامات حراستی وی در حال نهایی شدن است و به زودی حکم صادر خواهد شد. اگر این خبر صحت داشته باشد این سوال مطرح است که مبنای شایسته سالاری در دولت سیزدهم چیست؟ آیا در دولت پاک دستان به صرف فامیل امین بودن و سلامت می توان بر مسند قدرت تکیه زد؟ آیا انتخاب یک فرد از بیرون یک مجموعه با کمترین تجربه و تخصص مربوطه توهین به افراد سابقه دار و متخصص در بخش مربوطه نبست؟ آیا قحط الرجال است و همچنان باید شاهد فامیل بازی در دولت سیزدهم باشیم ؟ پس فرق دولت مستضعفین با دولت مرفهین بی درد چیست؟
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر