يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 12 2024
کد خبر: 7554
تاریخ انتشار: 19 آبان 1392 23:18
در دهمين دوره جايزه ملي كيفيت ايران صورت پذيرفت؛

هفت جايزه ملي كيفيت براي ايران خودرو

نتايج دهمين دوره جايزه ملي كيفيت ايران اعلام شد و سازمان ملي استاندارد و انجمن كيفيت ايران هفت جايزه ملي كيفيت را به گروه صنعتي ايران خودرو اعطا كردند.

به گزارش راه مردم، گروه صنعتي ايران خودرو پس از آنكه طي سال هاي گذشته بيست جايزه ملي كيفيت را به خود اختصاص داده بود، در سال 92 نيز موفق شد علاوه بر شش گواهينامه اشتهار، تنديس برنزين كيفيت را به عنوان بالاترين نشان كيفي كشور به خود اختصاص دهد. ايران خودرو كه سال پيش اين تنديس را به خاطر توليد تندر90 به دست آورده بود، امسال نيز در قسمت معاونت توليد قطعات پرسي موفق به دريافت اين جايزه شد.

اين خودروساز به خاطر ارائه خدمات پس از فروش خود در شركت ايساكو و همچنين با توليد خودروي سمند گواهينامه چهار ستاره اشتهار به كيفيت به دست آورد. از سوي ديگر معاونت توليد نيرو محركه ايران خودرو براي موتور «تي.يو5» گواهينامه سه ستاره و براي موتور«ايكس.يو7» گواهينامه دو ستاره اشتهار به كيفيت را كسب كرد.

دو جايزه ملي كيفيت ديگر كه به ايران خودرو رسيد نيز به خط توليد اين شركت در استان خراسان بود كه گرند ويتارا توليد مي كند اختصاص داشت و خدمات لجستيك سيستم جامع توليد. اين دو گواهينامه سه ستاره بودند.

جايزه ملي كيفيت ايران براساس نتايج ارزيابي عملكرد سازمان‌هاي متقاضي در رابطه با طراحى، توليد و عرضه محصول و ارائه خدمت و با توجه به معيارهاي مدل اعطا مي شود. اين جايزه شامل سطوحي است كه براي تعيين آنها ارزيابي همه جانبه و كاملي از فعاليت‌هاي عملياتي و كيفي سازمان در ارتباط با محصول از جمله پايداري توليد و خدمات آن و مطابقت با نيازمندي‌هاي مشتريان و ساير ذينفعان انجام مي‌شود. در طراحي مدل جايزه ملى كيفيت ايران به مفاهيم، اصول و مباني ارزشي و كاربردي كيفيت توجه خاص شده است.

جايزه ملي كيفيت ايران نمادي ازبلوغ سازماني است كه در همگرايي فعاليت‌هاي مختلف توليد محصول و خدمات به وجود مي‌آيد كه از ابعاد مختلف موجب عرضه محصولي برتر از محصول ساير سازمان‌ها مي‌شود.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر