جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 10 2024
کد خبر: 74882
تاریخ انتشار: 29 بهمن 1400 10:29
بعد از رسانه ای شدن خبر انتصاب مهدی خجسته صفا به عنوان قائم مقام در امور بازرگانی شرکت رادیاتور ایران اسناد به دست آمده نشان می دهد اخیرا فردی دیگری با نام نادر خجسته صفا نیز به عنوان قائم مقام اجرایی در تحقیق و توسعه مهندسی و کیفیت شرکت گام منصوب شده است.
خط بازار: پس از رسانه ای شدن خبر انتصاب "مهدی خجسته صفا”(با مدرک فلسفه و مدیرعامل یک شرکت چاپ و بسته بندی با مسئولیت محدود) به عنوان قائم مقام در امور بازرگانی شرکت رادیاتور ایران(از شرکت های زیرمجموعه سایپا)، اسناد به دست آمده نشان می دهد اخیرا فردی دیگری با نام "نادر خجسته صفا” نیز به عنوان قائم مقام اجرایی در تحقیق و توسعه مهندسی و کیفیت شرکت گام(از شرکت های زیرمجموعه سایپا) منصوب شده است.

 بررسی های اولیه نشان می دهد ظاهرا وی قبل از این حکم کارشناس امور IT در شرکت سایپا آذین بوده است.

این موضوع زمانی جالب تر می شود که نام فرد دیگری با همین فامیلی در اسناد روزنامه رسمی شرکت"پارت پلاست ایرانیان” که محمدعلی تیموری(مدیرعامل جدید سایپا) و حسن ابراهیمی جرجانی(مدیرحوزه ریاست مدیرعامل سایپا) از موسسین آن هستند، به چشم می خورد. طبق این اسناد، نام "سروش خجسته صفا” به عنوان بازرس علی البدل در اسناد این شرکت وجود دارد. حال اینکه بین این سه خجسته، ارتباط فامیلی وجود دارد و یا نه سوالی است که پاسخ آن باید روشن شود.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر