سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 07 2024
کد خبر: 74849
تاریخ انتشار: 27 بهمن 1400 22:40
ادامه انتصابات سفارشی در خودروسازی؛

انتصاب مدیرعامل یک شرکت چاپ با مدرک فلسفه در سایپا

انتظار از تیم جدید مدیریتی در خودروسازی این است که مبتنی بر شعار شایسته سالاری، افراد براساس سوابق و تجارب خودرویی و مرتبط انتخاب شوند. در برخی از انتصابات این موضوع رعایت شده ولی گاها دیده شده افراد از بالا به پایین به شرکت های تابعه تحمیل شده اند. افرادی که هیچ تجربه تولیدی و خودرویی مرتبط نداشته ندارند.
به گزارش خط بازار؛ انتظار از تیم جدید مدیریتی در خودروسازی این است که مبتنی بر شعار شایسته سالاری، افراد براساس سوابق و تجارب خودرویی و مرتبط انتخاب شوند. در برخی از انتصابات این موضوع رعایت شده ولی گاها دیده شده افراد از بالا به پایین به شرکت های تابعه تحمیل شده اند. افرادی که هیچ تجربه تولیدی و خودرویی مرتبط نداشته ندارند.

به طور مثال اخیرا "مهدی خجسته صفا”، در حالی به عنوان "قائم مقام در امور بازرگانی شرکت رادیاتور ایران” منصوب شده که اولا خجسته صفا دارای فوق لیسانس فلسفه از دانشگاه پیام نور است و دوما هیچ سابقه قبلی در حوزه خودرو ندارد و سوما طبق آخرین اسناد روزنامه رسمی مدیرعامل یک شرکت چاپ و بسته بندی با مسئولیت محدود است.

طبق اسناد روزنامه رسمی وی از سال 1390 تا 1393 مدیرعامل شرکت "پديده رضوان پارس”(شرکتی فعال در حوزه چاپ و بسته بندی) بوده است. بعد از انحلال این شرکت وی به همراه رضا حقیقت شرکت "پدیده رضوان پرتو”(شرکتی فعال در حوزه چاپ و بسته بندی) را تشکیل می دهد.
 
اینکه چنین فردی با کمترین تجربه در حوزه خودرو و همچنین صاحب شرکت با مسئولیت محدود در رادیاتور ایران منصوب می شود سوالی است که باید در خصوص آن شفاف سازی شود. آیا این افراد از داخل بدنه خودروسازی سفارش می شوند یا بیرون از خودروسازی؟
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر