جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 03 2024
کد خبر: 74655
تاریخ انتشار: 22 بهمن 1400 10:31
فشار محسن.ر به انتصاب یک مفسد اقتصادی در بانک دولتی/ آقای رئیسی! جلوی این اقدامات را بگیرید

انتصابات حاشیه دار، وزیر اقتصاد را به استیضاح نزدیک تر کرد

در ادامه انتصابات مسئله‌دار و عجیبی که متاسفانه این مدت‌، کم به گوش نمی‌رسد، خبری منتشر شد مبنی بر اینکه «مهدی.ر» متهم به فساد در موسسه اعتباری «ث» سرپرست بانک ک شد. گفتنی است این انتصاب به توصیه «محسن.ر» انجام شده است.
بولتن نیوز نوشت: «محسن.ر» که پیش از این یکی از معاونین سابق خود را به عنوان قائم مقام یکی از وزرا و داماد خود را بعنوان مدیر عامل یکی از بانک ها منصوب کرده بود، اینک در مداخله‌ای نادرست و غیرقابل دفاع، معاون داماد خود را که سابقه فساد اقتصادی در موسسه اعتباری ″ث″ داشته و قرار بود در آینده‌ای نزدیک توسط یکی از نهادهای نظارتی بازداشت شود، به عنوان مدیر عامل بانک ک منصوب نمود.

هر چند جناب رئیس جمهور در آخرین گفتگوی تلویزیونی خود با مردم، زیر بار انتصابات خانوادگی نرفتند و آنرا محصول خصومت دشمنان داخلی دولت دانستند، اما این حجم بی‌توجهی ایشان به انتصابات مسئله‌دار که در سطوح بالا و میانی کشوری و استانی رخ می‌دهد، عجیب بوده و با ادامه روند، قطعا در آینده‌ای نزدیک، نتیجه آنرا خواهند دید.

علی ایحال در این فقره جدید به نظر می‌رسد دکتر خاندوزی توان مقاومت در برابرفشارهای مدیریتی را نداشته و تسلیم خواسته ای نامشروع برخی افراد شده است.

لذا این گونه انتصابات بسیار مسئله‌دار که قطعا موجبات دلسردی و ناامیدی حامیان دولت و مردم را در پی خواهد داشت، وزیر اقتصاد را به صندلی داغ استیضاح نزدیک تر نمود.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر