دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 06 2024
کد خبر: 74111
تاریخ انتشار: 07 بهمن 1400 10:38
سککوک و شرکت مدیریت زنجیره تامین رضوی در راستای توسعه تامین مالی زنجیره تامین تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
به گزارش راه امروز: با امضای این تفاهم‌نامه شرکت سککوک به عنوان یک بازوی تخصصی در حوزه برقراری نظام تامین مالی زنجیره تامین و شرکت مدیریت زنجیره تامین رضوی به عنوان یک بازوی تخصصی در حوزه ساماندهی زنجیره‌های تامین در کنار یکدیگر قرار خواهند گرفت و این رخداد کمک بزرگی به رشد و توسعه تامین مالی زنجیره تامین خواهد بود که یک روش تامین مالی ضدتورمی و در راستای حمایت از تولید است.

مقرر شده این همکاری از تامین مالی در صنعت فلزات، صنایع غذایی و لوازم خانگی آغاز شود و براساس سیاست‌ها و اولویت‌های دولت، زنجیره‌های دیگر نیز به تدریج در برنامه تامین مالی قرار گیرند.

تامین مالی زنجیره‌ای مورد تاکید آیت‌الله رییسی رییس جمهوری کشورمان و همچنین از برنامه‌های جدی و اولویت‌دار تیم اقتصادی دولت سیزدهم است.

بانک مرکزی در دوره جدید تاکید زیادی بر ساماندهی تامین مالی زنجیره‌ای داشته و آیین نامه اجرایی برات الکترونیک را نیز اواخر آذرماه امسال ابلاغ کرد. چندی پیش نیز تفا‌هم نامه‌ای با حضور وزیر اقتصاد، وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس کل بانک مرکزی مابین وزارت صمت و ۷ بانک عامل در راستای توسعه تامین مالی زنجیره‌ای امضا شد.

انعقاد تفاهم‌نامه شرکت سککوک و شرکت مدیریت زنجیره تامین رضوی در راستای سیاست‌های اقتصادی دولت سیزدهم و برنامه‌های بانک مرکزی، وزارت اقتصاد, وزارت صمت و وزارت جهاد و کشاورزی انجام شده تا بتواند در تسهیل و توسعه تامین مالی زنجیره‌ای اثرگذار باشد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر