جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: 74081
تاریخ انتشار: 06 بهمن 1400 19:53
زینب موسوی خالق شخصیت امپراطور کوزکو چهره اینستاگرامی است که به انتشار کلیپ‌ها و ویدئوهای سیاسی و انتقاد از برنامه های تلویزیونی و چهره ای سیاسی و هنری و ورزشی مشهور شده است.
زینب موسوی خالق شخصیت امپراطور کوزکو چهره اینستاگرامی است که به انتشار کلیپ‌ها و ویدئو‌های سیاسی و انتقاد از برنامه‌های تلویزیونی و چهره‌ای سیاسی و هنری و ورزشی مشهور شده است. امپراطور کوزکو یک زن چادری سالمند قمی است که با زبانی گزنده و بی پروا با موضوعات اجتماعی و سیاسی شوخی می‌کند.

او با اجرای اسنتدآپ کمدی در خنداننده شو به مخاطبان معرفی شد. استنداپ‌های او از حاشیه سازترین اجرا‌های مسابقه خنداننده شو بود. او اشاره‌ای به ماجرای جنجالی شیث رضایی و محمد نصرتی داشت، با اسم سوشا مکانی به شوخی پرداخت و برجام را نیز دستمایه‌ی طنز خود قرار داد. فعالیت موسوی در قالب کمدین به پیش از حضورش در برنامه خندوانه بازمی گشت، اما مسابقه خنداننده شو به او شهرت بخشید.

اخیرا به دنبال انتشار مطالبی طنز با گزارش دسته جمعی حامیان ابراهیم رئیسی صفحه او مسدود شده است. بنابر تصاویری که او از پیام‌های دریافتی خود منتشر کرده به نظر می‌رسد گروهی شوخی‌های خاص خانم موسوی را به طور دسته‌جمعی گزارش کرده اند که منجر به مسدود شدن صفحه اینستاگرام امپراطور کوزکو شده است.

اما این اولین بار نیست که زینب موسوی حاشیه می‌سازد، در سال‌های گذشته او در یک مصاحبه ویدیویی با یک برنامه اینترنتی مردم ایران را «بی فرهنگ» خطاب کرده بود که باعث واکنش‌های منفی فراوانی شده بود. بسته شدن صفحه او با واکنش‌های بسیاری همراه شد.

کاربری در این باره نوشت: این زینب موسوی خیلی جا‌ها بانمکه و طنزش قویه، خیلی جا‌ها هم بی‌نمک و دوست نداشتنیه مثل باقی کمدین‌ها. ولی نکته‌ی بدش می‌دونین چیه؟ واقعا انتقاد تحت هیچ شرایطی تو کتش نمی‌ره و معتقده از همه جهان بامزه‌تره.

دیگری نوشت: زینب موسوی مگه چند وقت پیش نگفت «من مثل شما سگ‌ها زندگی نمی‌کنم و اگه یه زنگ بزنم می‌تونم برم کشورای اروپایی»؟ پس چرا حالا که پیجش بسته شده منبع درآمد نداره و لینک گذاشته که ملت کمکش کنن؟ زن، تو با یه تماس مهاجرتت اوکی می‌شه بعد از ما سگ‌ها پول می‌خوای؟
کاربر دیگر در این باره نوشت: من هر وقت تایم رو نگاه می‌کردم چند تا فحش بود که نصیب زینب موسوی می‌شد، الان یادتون رفته یا جوگیر شدید که اینقدر بهش توجه می‌کنید؟

دیگری نوشت: کسی ازش سوء استفاده نکرده ذات واقعیش نمایان شد. بچه که نیست بد و خوب رو تشخیص نده. نمی‌دونست استفاده از الفاظ رکیک زشته میگه هر کسی از طنز من خوشش نمیاد مشکل از نفهمی خودشه! به نظر شما چی باید به این گفت؟

زینب موسوی درباره‌ی چگونگی ورودش به دنیای طنز گفته: «اوایل سال ۹۶ از کارم در تهران استعفا دادم و به قم برگشتم، بعد از مدتی شروع کردم به رزومه فرستادن برای جا‌های مختلف و از بین فایل‌های قدیمی ام، یک کلیپ طنز که در دانشگاه ضبط کرده بودیم را پیدا کردم و حدود ۳۰ ثانیه از آن را در شبکه‌های اجتماعی گذاشتم که با استقبال فراوانی روبه رو شد؛ کلیپ را برای یک کانال پرطرفدار هم فرستادم که خیلی خوش شان آمد و پیشنهاد دادند کانال بزنم و کلیپ بسازم و قول حمایت هم دادند.»

وبسایت گاردین نیز در سال ۹۶ در گزارشی به زینب موسوی و فعالیتش به عنوان یک کمدین زن ایرانی پرداخت. او در این سال‌ها شوخی‌ها و اظهارنظر‌های تندی در قالب شخصیت امپراطور کوزکو داشته است. به گفته‌ی موسوی، منبع درآمد او تبلیغ کسب و کار‌ها در صفحه‌ی اینستاگرامش است.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر