سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 14 2024
کد خبر: 73865
تاریخ انتشار: 29 دی 1400 08:58
با حضور وزير صمت، رييس سازمان توسعه تجارت و رييس اتاق بازرگاني ايران

رويداد بزرگ تجاري ايران در امارت متحده عربي برگزار مي‌شود

17 تا 20 بهمن ماه هيات تجاري بزرگ ايران به همت سازمان توسعه تجارت براي شركت در همايش فرصت‌هاي تجاري و سرمايه‌گذاري ايران و امارات، بازديد از اكسپوي 2020 و برگزار ملاقات‌هاي تجاري به امارات متحده عربي اعزام مي‌شود.
مركز تجاري ايران در امارات متحده عربي به عنوان مجري رويداد بزرگ تجاري ايران در امارات متحده عربي تحت نظارت سازمان توسعه تجارت با هدف توسعه روابط تجاري ايران و امارات متحده عربي به اعزام هيات بزرگ تجاري و اقتصادي ايران به امارات  و برگزاري همايش معرفي فرصت‌هاي تجاري و سرمايه‌گذاري با حضور سيد رضا فاطمي امين، وزير صنعت معدن و تجارت اقدام كرده‌است.

هيات تجاري-بازاريابي ايران متشكل از صاحبان صنايع، معادن، تجار، بازرگانان، فعالان اقتصادي و شركت‌هاي دانش‌بنيان و فناور به سرپرستي علي‌رضا پيمان‌پاك، معاون وزير صمت و رييس سازمان توسعه تجارت ايران از تاريخ 17 لغايت 20 بهمن‌ماه جهت حضور در روز ملي ايران در اكسپوي 2020 دبي و انجام ملاقات‌هاي تجاري به امارات متحده عربي اعزام مي‌شوند.

اين هيات همچنين در همايش فرصت‌هاي تجاري و سرمايه‌گذاري ايران و امارات كه در تاريخ 19 بهمن ماه با حضور وزير صنعت، معدن و تجارت، رييس سازمان توسعه تجارت و غلامحسين شافعي، رييس اتاق بازرگاني، صنايع، معادن و كشاورزي ايران برگزار مي‌شود، شركت خواهد كرد.

علاقمندان به حضور در اين رويداد بزرگ تجاري مي‌توانند از طريق مركز تجاري ايران در امارات متحده عربي يا پايگاه باشگاه رهبران كسب و كار (BizLeadersHub.com) اقدام كنند.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر