جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 17 2024
کد خبر: 7382
تاریخ انتشار: 16 آبان 1392 00:13
با حضور شرکت های داخلی و 14 کشور خارجی؛

نمایشگاه های بین المللی صنعت آب و برق ایران گشایش یافت

نمایشگاه های بین المللی صنعت آب و برقنمایشگاه های بین المللی صنعت آب و برق ایران به عنوان یکی از ابزارهای مهم بازاریابی و بازوی توسعه صادرات صنعت آب و برق کشور محسوب می شوند.

به گزارش گروه انرژی راه مردم، سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت برق ایران و نهمین نمایشگاه بین المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب روز چهارشنبه (امروز) با حضور دکتر "محمد نهاوندیان" رییس دفتر ریاست جمهوری و مهندس "حمید چیت چیان" وزیر نیرو در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران گشایش یافت.

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی برق در فضایی به وسعت بیش از 17 هزار مربع و با حضور 253 شرکت داخلی و 72 شرکت خارجی گشایش یافته است.

در این نمایشگاه، شرکت های صاحب نام داخلی و شرکت هایی از صنعت برق کشورهای چین، ترکیه، آلمان، اتریش، لهستان،کره جنوبی، سوئیس، ایتالیا، دانمارک، هلند، انگلیس، فرانسه و ایالات متحده حضور دارند.

براساس این گزارش، در نهمین نمایشگاه بین المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب 173 شرکت داخلی و خارجی در فضای مفید 10 هزار مترمربع حضور دارند که از این تعداد، 163 شرکت داخلی و 10 شرکت خارجی از کشورهای آلمان، ایتالیا، کانادا و فرانسه هستند.

به منظور افزایش هرچه بیشتر اثر بخشی برپایی این نمایشگاه ها در امور تجارت خارجی، از 40 نفر از وزیران 25 کشور مختلف دعوت شده است تا از این نمایشگاه بازدید کنند.

نمایشگاه های بین المللی صنعت آب و برق ایران به عنوان یکی از ابزارهای مهم بازاریابی و بازوی توسعه صادرات صنعت آب و برق کشور محسوب می شوند.

این نمایشگاه ها امسال برای نخستین بار به صورت همزمان و در روزهای 15 تا 18 آبان ماه جاری برگزار می شود.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر