جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 03 2024
کد خبر: 73690
تاریخ انتشار: 23 دی 1400 16:52
مدیر کاربلد و جهادی در تراز ارونقی باید سر لیست انتخاب‌های بزرگ باشد

درخواست فعالان اقتصادی از رئیسی برای ابقای «ارونقی»

هم‌زمان با تمجید ویژه رئیس دستگاه قضا از تغییرات ملموس و مثبتی که در وضعیت گمرک جمهوری اسلامی ایران انجام‌شده است، جمعی از مراکز صنعتی و اقتصادی و انجمن‌ها و سازمان‌ها و مجموعه‌های نفتی و پتروشیمی طی نامه‌هایی جداگانه به ریاست محترم جمهوری و وزیر اقتصاد و دارایی درخواست ابقای نام‌برده در سمت خود را دادند.
بولتن نیوز نوشت: روز گذشته بود که رئیس عدلیه با اشاره به بهبود وضعیت تخلیه کالاها در بنادر و گمرکات کشورگفت: اخیراً یکی از رؤسای کل دادگستری استان‌ها که در استان مورد نظر بندرگاه وجود دارد گزارش داده که وضعیت کالاها در بنادر کشور با گذشته قابل مقایسه نیست و شرایط در بخش‌های مختلف بهبود یافته است.

به گزارش خبرنگار بولتن نیوز، تمامی نیروهای حاضر در گمرکات کل کشور و آن‌هایی که در جریان اخبار این سازمان استراتژیک هستند می‌دانند که یکی از اصلی‌ترین نیروهای تحول‌آفرین در گمرکات، معاون فنی وقت یعنی دکتر جمال ارونقی بودند که تحولات مثبت ایجادشده را رقم زدند. نیروی کاربلد، جهادی و دلسوز که در اوج تاخت‌وتاز کرونا در کشور، برای ترخیص واکسن‌های وارداتی، از خواب وزندگی‌اش زد تا هرچه سریع‌تر، داروی لازم به دست مردم کشور برسد؛ و یا در ماجرای دپوی کالاهای مختلف، همگان بر نقش ویژه دکتر ارونقی معرف‌اند.

این اقدامات و اثبات شخصیت خود در حوزه عمل بود که باعث شد بعد از استعفای جمال ارونقی از سمت خود در عنوان معاون فنی و امور گمرکی گمرک ایران، جمعی از مراکز صنعتی و اقتصادی و انجمن‌ها و سازمان‌ها نفتی و پتروشیمی طی نامه‌هایی جداگانه به ریاست محترم جمهوری و وزیر اقتصاد و دارایی درخواست ابقای نام‌برده در سمت خود را دادند.

در این نامه‌ها، تمامی فعالین حوزه صنعتی و نفت و بازرگانی کشور عموماً با تأکید بر تعامل و عملکرد مثبت مهرداد جمال ارونقی در دوره حضور در معاونت فنی و امور گمرکی گمرک ایران، معتقدند تداوم حضور نامبرده در گمرک می‌تواند همچون گذشته فواید مهمی در جهت توسعه اقتصادی و رشد تجارت خارجی کشور داشته باشد.

البته به نظر می‌رسد فردی مثل دکتر ارونقی با توجه به عملکردی که در حوزه معاونت فنی گمرک از خود نشان داده است، این شایستگی را دارد که در عرصه‌های بسیار جدی‌تر، مؤثرتر و بالاتر مورداستفاده قرار گیرد. توصیه می‌کنیم به جریانات سیاسی کشور که برای اعتلای جایگاه خود و بهره‌مند بیشتر مردم از وجود افرادی مثل دکتر ارونقی، از این چهره‌های کاربلد و ثابت‌شده، در انتخاب‌های بزرگ بهره ببرند. قطعاً افراد رزومه داری مانند دکتر ارونقی می‌توانند ارزش دهنده هر جایگاهی باشند که قرار است بدان منصوب یا انتخاب شوند.

در ادامه تصویر نامه‌ها را مشاهده می کنید:

**تصویر نامه فدراسیون صنعت نفت ایران
**تصویر نامه عمران سازمان مهاب
**تصویر نامه انجمن شرکت‌های مهندسی و پیمانکاری نفت و گاز و پتروشیمی
** تصویر انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت
**تصویر اتاق بازرگانی صنایع و معادن و کشاورزی ایران به ریاست محترم جمهوری
** تصویر نامه انجمن شرکت‌های مهندسی و پیمانکاری نفت گاز و پتروشیمی (اپک) به وزیر محترم اقتصاد


 

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر