شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 11 2024
کد خبر: 73637
تاریخ انتشار: 21 دی 1400 12:19
واکنش ها به انتصاب مدیرعامل جدید شرکت پتروشیمی خلیج‌فارس چه بود؟

انتصاب جنجالی «عسگری»!

«علی عسگری» بدون هیچ گونه تخصصی مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس شد.
 
عبدالعلی علی‌عسگری رئیس سابق رسانه ملی، به عنوان مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس منصوب شد.  بسیاری در شبکه‌های اجتماعی صدور این حکم برای علی عسگری را عجیب ارزیابی کردند.  او هیچ سابقه در حوزه پتروشیمی و فعالیت‌های اقتصادی مرتبط با آن ندارد.
 
این بدان معنا است که حتی در جلسه هیئت مدیره به قول خودشان که حکم به انتخاب ایشان داده اند زحمت خواندن حکم را به خودشان نداده اند و تنها موافقت کرده اند و رئیس هیات مدیره یعنی «محمدمهدی رحمتی» نیز تنها نقش امضا کننده را داشته است.

واقعیت امر این است که انتصابات آنقدر غیرکارشناسی، بهت آور و بدور از انتظار است که باید گاهی به حال مجموعه اداره کشور گریست که چنین افرادی به عنوان متولیان امور کشور در عرصه اجرا هستند. آقای علی عسگری با سابقه نه چندان خوبشان در صدا و سیما و عملکرد ضعیف شان در این سازمان به عنوان اولین رییس سازمان صدا و سیما بوده و هستند که تنها یک دوره اداره آن را برعهده داشته اند. 

در واقع تکرار تجربه و سابقه مدیریت در صدا و سیما از سوی علی عسگری در پتروشیمی نیز دور از انتظار نیست.


آش شور انتصاب!

آش این انتصاب چنان شور شده که محمدسرشار مدیر شبکه کودک‌ونوجوان صداوسیما هم آن را دست انداخته و نوشته آیا هولدینگ پتروشیمی کودک‌ونوجوان سراغ ندارید؟

حکم انتصاب «عبدالعلی علی عسگری» به عنوان مدیر عامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس یکی از انتصابات شگفت آوری است که نمی توان براحتی و به سادگی از کنار آن گذشت. این انتصاب آنقدر فرمالیته و از پیش تعیین شده بوده که متن حکم ابلاغی دارای غلط املایی است.

در ادامه واکنش برخی ازکاربران تویئتر به انتصاب علی عسگری را باهم مرور می کنیم: 

سرفراز در واکنشی کنایه آمیر به انتصاب علی عسگری به سمت مدیرعاملی پتروشیمی خلیج فارس نوشت: همانطور که در صداوسیما معضلات کشور را حل کرد در آنجا هم مشکل مالی دولت را حل می‌کند!




نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر