چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - May 22 2024
کد خبر: 7354
تاریخ انتشار: 29 آبان 1392 13:07
به گزارش راه مردم، بر اساس این گزارش، بیستمین همایش ملی بیمه و توسعه در آذر ماه 1392 با حضور کارشناسان، دست اندرکاران، مدیران ارشد، اساتید و دانشجویان صنعت بیمه به مناسبت بزرگداشت روز بیمه(سیزدهم آذر) بر گزار می‌شود.

روز بیمه، پس از پیروزی انقلاب و تصویب قانون اداره امور شرکت‌های بیمه در 13 آبان 1367 توسط بیمه مرکزی ایران به‌عنوان بازوی نظارتی دولت در صنعت بیمه، همین تاریخ به‌عنوان روز بیمه تعیین و از آن سال به بعد در چنین روزی همایشی از طرف آن سازمان هرساله با حضور همه شرکت‌های بیمه برگزار می شود که از سال 1386 همایش بیمه و توسعه به پژوهشکده بیمه واگذار شده و هر سال نسبت به سال قبل بر جنبه علمی بودن آن افزوده می شود.

13 آذر روز مهمی برای صنعت بیمه ایران محسوب می شود. زیرا در این روز قانون اداره امور شرکت های بیمه به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید و به موجب آن چهار شرکت بیمه ایران ، آسیا ، البرز و دانا در بازار کشور فعال شدند. از عموم علاقمندان دعوت می شود مقالات خود را برای شرکت در همایش با استفاده از امکاناتی که در این سایت تدارک شده است برای دبیرخانه ارسال کرده تا در صورت پذیرش توسط داوران ، در این همایش ارائه شوند. این مقالات می توانند در هریک از حوزه های مشخص شده باشند.
بنابراین فراخوان از کلیه پژوهشگران، استادان، صاحبنظران، کارشناسان و دست‌اندرکاران صنعت بیمه دعوت می شود تا مقالات خود را براساس محورهای ذیل به دبیرخانه همایش ارسال نمایند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر