جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 26 2024
کد خبر: 7352
تاریخ انتشار: 15 آبان 1392 10:51


به گزارش  راه مردم به نقل از خبرگزاری مهر، جوزف سپ بلاتر بامداد امروز چهارشنبه در حالی وارد ایران شد که علی کفاشیان رئیس، مهدی محمدنبی دبیرکل فدراسیون فوتبال، علی دایی، مهدی مهدوی‌کیا، جواد نکونام و همچنین ماجد رئیس توسعه منطقه‌ای فوتبال آسیا و دیوید بورخا رئیس توسعه فوتبال آسیا برای استقبال از رئیس فیفا در فرودگاه حاضر بودند.

هواپیمای بلاتر 4:50 بامداد وارد ایران شد و مراسم استقبال در پاویون دولت فرودگاه مهرآباد انجام شد و طی آن بلاتر گفتگوی کوتاهی با علی کفاشیان، مهد محمدنبی، علی دایی، مهدی مهدوی‌کیا و جواد نکونام انجام داد.



در ابتدا علی کفاشیان اقدام به معرفی هیات ایرانی کرد و بلاتر گفت که همه حاضران را می‌شناسم. پس از آن رئیس فدراسیون جهانی فوتبال به کفاشیان گفت: خوشحالم پس از دو سال که قول داده بودم، سرانجام اینجا حضور دارم و این دومین حضورم در ایران است.

بلاتر حضور تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی 2014 برزیل را بار دیگر به کفاشیان و محمدنبی تبریک گفت و هچنین عملکرد تیم فوتبال نوجوانان ایران در جام جهانی نوجوانان را مورد ستایش قرار داد و دلیل عدم صعود ایران به مرحله بعدی جام جهانی نوجوانان امارات را انسجام زیاد تیم نیجریه دانست.



بلاتر از علی دایی در خصوص شرایط تیم ملی فوتبال و روند آماده‌سازی‌‎اش برای جام جهانی سوال کرد که علی دایی گفت شرایط بد نیست اما تیم برای حضور قدرتمند نیاز به کار بیشتری دارد.

برنامه امروز رئیس فدراسیون جهانی فوتبال دیدار با رییس جمهور، حضور در مراسم افتتاحیه دومین کنگره بین المللی همایش علم و فوتبال و حضور در ضیافت شام فدراسیون فوتبال خواهد بود.

شیخ سلمان رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا هم امروز ساعت 12 ظهر وارد تهران خواهد شد.


رئیس فدراسیون بین المللی فوتبال همچنین قبل از ورود به ایران در گفتگو با سایت رسمی فیفا در مورد برنامه های این سفر گفت: مردم ایران از اینکه تیم ملی کشورشان به جام جهانی 2014 برزیل صعود کرده بسیار خوشحالند.


وی اضافه کرد: این موفقیت شور و هیجان زیادی در این کشور به راه انداخته است. افتخار این را خواهم داشت که با حسن روحانی رئیس جمهور ایران ملاقاتی داشته باشم و در مورد آینده فوتبال ایران با او گفتگو کنم.


بلاتر درباره مرحله پایانی رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی 2014 هم گفت: شگفتی‌های زیادی در انتخابی جام‌جهانی رخ داده است و در رقابت‌های باقی‌مانده هم باید منتظر شادی‌ها و غم‌ها برای کشورهای مختلف باشیم. باید راهی بیابیم تا به وسیله آن و بدون نیاز به انجام بازی‌های پلی‌آف، تیم‌های صعود کرده به رقابتهای انتخابی جام‌جهانی را در همان مرحله گروهی مشخص کنیم.



نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر