يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 12 2024
کد خبر: 72802
تاریخ انتشار: 18 آذر 1400 23:48
در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر؛

استقلال از سد پیکان عبور کرد

تیم فوتبال استقلال موفق شد در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر در دیداری یکطرفه از سد پیکان عبور کند.
 هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر عصر امروز با دیدار تیم‌های استقلال و پیکان در ورزشگاه شهید دستگردی تهران شروع شد که شاگردان فرهاد مجیدی در دیداری تقریبا یکطرفه موفق شدند با ۳ گل از سد رقیب عبور کنند. گل‌های استقلال را در این بازی سیاوش یزدانی، محمد دانشگر و ارسلان مطهری زدند.

این نتیجه درخشان در شرایطی برای استقلال به دست آمد که تیم فرهاد مجیدی در ۵ بازی گذشته اش در لیگ برتر به نتیجه‌ای بهتر از تساوی نرسیده بود. نتایجی که فرهاد و استقلال را از صدر جدول دور کرده بودند. با این حال، همانطور که سرمربی استقلال وعده داده بود، این تیم در دیدار برابر پیکان متحول ظاهر شد و دوبار در ضربات ایستگاهی با گلزنی مدافعانش و یکبار هم در جریان بازی توسط ارسلان مطهری به گل رسید.

استقلال که پیش ازاین در امر گلزنی هم چندان موفق ظاهر نشده بود با زدن ۳ گل در همین دیدار، وضعیتش در این فاکتور را هم بهبود بخشید. البته که یک کلین‌شیت دیگر از تیم استقلال، اینبار در جدال با پیکان، نشان داد نقطه قوت این فصل فرهاد مجیدی و تیمش همچنان پابرجاست. آبی پوشان تهرانی تا به حال شکستی در لیگ برتر نداشته‌اند.

به هر روی، با کسب این نتیجه، استقلال بعد از ۹ بازی با کسب ۴ برد و ۵ تساوی ۱۷ امتیازی شد و در آستانه دیدار حساس با سپاهان در هفته دهم، از بحرانی که تساوی‌های متوالی برای این تیم رقم زده بود، گریخت.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر