جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 03 2024
کد خبر: 71891
تاریخ انتشار: 20 آبان 1400 09:07
پیام مهدی طارمی برای تیم ملی نه تنها نشانه حرفه‌ای‌گری این ستاره فوتبال ایران، بلکه بیانگر فهم و شعور بالای این جوان ایرانی است.
مهدی طارمی در آستانه بازی ایران و لبنان با توییت خود، بزرگی اش را به نمایش گذاشت. اگر چه این توییت طارمی پاسخ پالس مثبتی بود که دراگان اسکوچیچ از بیروت فرستاد، اما باید به مهدی هم بابت این رفتار ارزشمند آفرین گفت.

وقتی دراگان اسکوچیچ در کنفرانس قبل از بازی ایران و لبنان با بیان این جمله که «مهدی بازیکن فوق‌العاده‌ای است و ما به او نیاز داریم» نشان داد قصد ادامه دادن ماجرا را ندارد، پالس‌های مثبت به سمت مهدی طارمی فرستاده شد و او هم به خوبی جواب این پیام روشن را داد. هر چند سرمربی تیم ملی در ادامه جمله اش تاکید کرده بود؛ «اما ارزش‌هایی هم وجود دارد که باید به آن‌ها احترام می‌گذاشتیم» تا از خط زدن طارمی دفاع کرده باشد، اما مهدی برای آن که ثابت کند حرفی که تلفنی به محمدحسین میثاقی زده شعار یا ادعا نبوده، امروز با یک توییت برای تیم ملی آرزوی موفقیت کرد تا به آن‌هایی که می‌گفتند طارمی خام است و پخته نیست، پیام بدهد درک و شعور بالایی دارد.

طارمی پیش از این هم به میثاقی گفته بود به عنوان یک ملی پوش مشکلی با تصمیم اسکوچیچ ندارد و هر وقت دعوت شود با کمال میل در خدمت تیم ملی است و دعوت هم نشود برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کند. رفتار امروز او ثابت کرد این حرف‌ها فقط لب و دهن نبود و او واقعا بزرگ شده است.

به این ستاره ایرانی فوتبال افتخار می‌کنیم. ملی پوش یعنی همین، یعنی حتی وقتی در تیم ملی نباشد دنبال کمک به موفقیت تیم ملی باشد. پیام امروز طارمی نشان داد بزرگی به سن نیست.

اگر اسکوچیچ امروز با حرف‌های درستش ثابت کرد آدمی نیست که یک مساله شخصی را تبدیل به یک کینه کند، طارمی هم این را به اثبات رساند که از خیلی‌ها که ادای بزرگان را در می‌آوردند، بزرگ‌تر است. مهدی طارمی را به خاطر فوتبالش دوست داریم و حالا علاقه مان به او به خاطر شعورش بیشتر و بیشتر هم شده است.

طرفداری
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر