دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 06 2024
کد خبر: 71612
تاریخ انتشار: 11 آبان 1400 12:29
سرمربی پرسپولیس بعد از شکست تیمش در اراک، دوباره دست به بهانه جویی‌های مختلف زده است.
پرسپولیس اولین شکست لیگ برتر در فصل بیست و یکم را خیلی زود تجربه کرد. این تیم که به اراک سفر کرده بود تا برابر آلومینیوم این شهر به میدان برود با یک گل بازی را واگذار کرد تا پس از سه هفته، اولین شکست این فصل را تجربه کند.

به گزارش فرارو، این شکست که دومین شکست یحیی و تیمش در ۳۵ بازی اخیر برگزار شده در لیگ برتر بود، حالا به مذاق سرمربی پرسپولیس خوش نیامده است. او اگرچه پرسپولیس را مستحق باخت در بازی برابر اراک دانست، ولی بعد از بازی، در کنفرانس خبری، صحبت‌هایی را مطرح کرد که بیشتر بوی بهانه جویی می‌داد. گل محمدی در بخشی از حرف هایش گفت: «دنبال بهانه و علت نیستیم، اما اتفاقات و تصمیم‌گیری‌هایی که برای پرسپولیس در ماه‌های اخیر انجام شده کار را برای تیم سخت کرده است. این را که چرا تیم در این وضعیت افتاده است، نمی‌خواهیم مو شکافانه بررسی کنیم. همه می‌دانند که بعد از پنج دوره قهرمانی جلوی تیم سنگ‌اندازی زیادی می‌شود و دوست ندارند این موفقیت‌ها ادامه داشته باشد. امیدوارم اشتباه کنم، ولی شاید خود من هم یکی از پروژه‌ها برای شکست و نابودی پرسپولیس باشم! امیدوارم این اتفاق نیفتاده باشد و اشتباه کنم. وقتی اتفاقات پرسپولیس را کنار هم می‌گذاریم فقط یک دلیل می‌تواند داشته باشد و آنهم این است که اجازه ندهند این تیم موفق شود.»

سرمربی سرخ‌های تهرانی در شرایطی از پروژه شکست و نابودی (!) پرسپولیس حرف می‌زند که پیش از این هم بعد از شکست‌های مختلفی که داشته، همین صحبت‌ها را به زبان آورده است. به غیر از شکست سنگین در لیگ قهرمانان آسیا که پرسپولیسی‌ها با ارائه نمایشی ضعیف، جایی برای حرف باقی نگذاشتند، یحیی گل محمدی ناکامی هایش در جام حذفی به ویژه شکست برابر استقلال را برنتابید و آن را به عوامل بیرونی ربط داد. گل محمدی با مطرح کردن جملاتی نظیر «تبریک به آن‌هایی که می‌خواستند این تیم برنده دربی باشد... و اراده‌ای برای قهرمان کردن حریف وجود دارد»، نگاه‌ها را به سمت و سوی دیگری برد. این اظهارنظر‌ها درحالی از سوی سرمربی پرسپولیس مطرح شد که البته هواداران این باشگاه چندان با سرمربی شان همراهی نکردند.

پرسپولیس که خودش چندین فصل است مورد اتهام‌های بی اساس قرار گرفته، حالا به سمت جریانی حرکت می‌کند که مدت هاست این جریان علیه این باشگاه شکل گرفته است: اتهام زنی. مشخص نیست اگر روز گذشته و در دیدار برابر آلومینیوم اراک، سیامک نعمتی اشتباه نمی‌کرد و توپ را به بازیکنان اراکی تقدیم نمی‌کرد آیا باز هم یحیی گل محمدی در کنفرانس خبری از پروژه نابودی پرسپولیس حرف می‌زد یا خیر؟ تیمی که در حدواندازه‌های پرسپولیس نبود، نیازی به بهانه جویی ندارد؛ بیش از اراده برای عدم موفقیت این تیم، پرسپولیس نیاز به تمرین و تلاش بیشتر دارد تا لبخند را به هوادارانش هدیه کند.

یحیی گل محمدی هم به خوبی می‌داند سهمش ازاین شکست و ناکامی کم نیست؛ او قبل از بازی به پنالتی‌هایی که در این فصل برای استقلال گرفته شد، گیر داد و بعد از بازی از پروژه نابودی پرسپولیس گفت؛ فارغ از اینکه به روی خودش بیاورد چرا پرسپولیس در عرض ۴ بازی، از الهلال تا آلومینیوم اراک، ۲ شکست بد متحمل شده که اتفاقا نقش و تاثیر کادرفنی در آن‌ها مشهود بوده است. بیخیال آقای گل محمدی!
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر