شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 04 2024
کد خبر: 70552
تاریخ انتشار: 15 مهر 1400 22:25
تیم ملی فوتبال ایران موفق شد در هفته سوم از مرحله نهایی مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به پیروزی خارج از خانه مقابل امارات دست یابد.
تیم ملی فوتبال کشورمان ایران در سومین روز از مسابقات نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از ساعت ۲۰:۱۵ امشب (پنجشنبه) در ورزشگاه زعبیل به مصاف امارات رفت و موفق شد از سد میهمان خود با یک گل بگذرد. مهدی طارمی در دقیقه ۷۰ موفق شد دروازه امارات را باز کند.

در این دیدار سردار آزمون درد دقیقه ۹۰ یک ضربه پنالتی را از دست داد.

ایران با این پیروزی ۹ امتیازی شد و با این شرایط صدر جدول گروه A را که موقتاً در اختیار کره جنوبی قرار گرفته بود، پس گرفت. پس از ایران نیز کره جنوبی با ۷ امتیار در رده دوم است و سپس امارات، لبنان و عراق با ۲ امتیاز رتبه‌های سوم تا پنجم را در اختیار دارند. سوریه نیز با یک امتیاز قعرنشین این گروه است.

ترکیب امارات: علی خصیف، شاهین عبدالرحمن، محمد العطاس، بندر الاحبابی، محمود خمیس، عبدالله حمد (۷۸ - سباستین تاگلیابو)، ماجد حسن، عبدالله رمضان، خلیل ابراهیم (۴۶ - محمد جمعه)، فابیو ورجینیو دلیما و علی مبخوت.

ترکیب ایران: علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، امید نورافکن (۴۶ - علی قلی‌زاده)، صادق محرمی، سعید عزت‌اللهی، احمد نوراللهی (۸۵ - احمد نوراللهی)، وحید امیری، علیرضا جهانبخش (۷۷ - احسان حاج‌صفی)، مهدی طارمی و سردار آزمون (۴+۹۰ - کریم انصاری‌فرد).

داور: کریستوفر جیمز بث
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر