يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 12 2024
کد خبر: 7052
تاریخ انتشار: 06 آبان 1392 18:53
محمدرضا کودک 4 ماهه گیلانی که به دلیل نقص شدید ایمنی بدن، نبض زندگی‌اش به شماره افتاده، اکنون به گفته‌ی پزشکان تنها راه نجاتش پیوند مغز استخوان است.

به گزارش راه مردم به نقل از ایسنا،  منطقه گیلان، از زمان انتشار خبر «پیوند مغز استخوان تنها راه نجات کودک 4 ماهه گیلانی» 29 مهرماه در خبرگزاری ایسنای گیلان تاکنون، شاهد تماس‏‌های فراوانی از سوی مردم خیر ایران اسلامی با دفتر این خبرگزاری بوده‏‌ایم.

خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه گیلان ضمن قدردانی از مردم ایران باز هم به سراغ محمدرضا رفت و جویای احوال او شد.

محمدرضا امروز چنان گردن مادرش را محکم گرفته بود که مبادا به زمین بیفتد، کاش این کودک می‏‌دانست که بدن او حتی طاقت یک سرماخوردگی کوچک را ندارد و بدون پیوند مغز استخوان مرگش حتمی است.

با توجه به اینکه تاکنون بالغ بر 15 میلیون تومان از سوی مردم برای پیوند مغز استخوان به محمدرضا کمک و جرقه امیدی در دل پدر و مادر محمدرضا روشن شده است اما باز هم این خانواده روزهای سختی را پشت سر می‏‌گذارند

زهره رحمتی، مادر محمدرضا در خصوص وضعیت جسمانی محمدرضا می‌گوید: با توجه به اینکه دمای هوای گیلان در هفته گذشته بسیار سرد بود مراقبت از محمدرضا را چندین برابر کرده‌ایم، حتی درب منزل خود را بر روی میهمانان بسته‏‌ایم تا مبادا بیماری، عفونت و یا ویروسی قدم نامیمون خود را به این خانه بگذارد.

وی با بیان اینکه با سرد شدن هوا آیا می‏‌توان از سرماخوردگی یک کودک 4 ماهه پیشگیری کرد، ادامه می‌دهد: از کمک‌های بی دریغ مردم خیر سپاسگزارم و امیدوارم خداوند مزد کار خیرشان را به آنها بدهد.

رحمتی تصریح می‌کند: طبق گفته‌ی پزشک محمدرضا کمتر از یک ماه برای این پیوند فرصت داریم و باید تا آن زمان 120 میلیون تومان هزینه پیوند را فراهم کنیم.

خبرگزاری ایسنا امیدوار است کمک‌های مردمی ادامه یابد تا شادی به کانون گرم خانواده محمدرضا برگردد.

به گزارش ایسنا، این کودک 4 ماهه گیلانی که به صورت مادرزادی با بیماری نقص ایمنی به دنیا آمده است بر اساس نظریه پزشکان تنها راه نجاتش پیوند مغز استخوان است، محمدرضا به دلیل نداشتن برادر و خواهر، دهنده مناسبی ندارد و به خواست خدا تنها یک فرد آلمانی پیدا شده است که با داشتن نقشه ژنتیک و خونی مشابه او می‏‌تواند دهنده مناسبی برای او باشد.

در حال حاضر برای تامین هزینه‏‌های این پیوند 120 میلیون تومان نیاز است که خانواده این کودک قادر به تامین آن نیستند و نیاز به کمک‏‌های مالی مردم دارند، امروز نبض تپنده این کودک گیلانی بعد از خدا در دستان من و شما و همه کسانی است که تمکن مالی دارند و می‏‌توانند با کمک‏‌های مالی و تامین بخشی از این هزینه، یک عمر زندگی را به این کودک هدیه دهند.

مردم خیر ایران اسلامی در صورت تمایل جهت کمک به محمدرضا می‏‌توانند از ساعت 8 صبح الی 16 عصر با دفتر خبرگزاری ایسنا با شماره‏‌های 3222146 – 0131 و 9- 3239678 - 0131 تماس بگیرند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر