جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 17 2024
کد خبر: 7007
تاریخ انتشار: 05 آبان 1392 22:43
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: باشگاه پرسپولیس متعلق به دولت است و امیدوارم هر چه زودتر وزیر ورزش و جوانان را تعیین کنند تا تکلیف این باشگاه نیز مشخص شود.

به گزارش راه مردم به نقل از ایرنا، علی دایی پس از پیروزی تیم پرسپولیس مقابل راه آهن اظهار داشت: در نیمه دوم بازی بسیارخوبی به نمایش گذاشتیم و درنیمه نخست نیز مالکیت توپ بیشتر در اختیار ما بود و در شروع نیمه دوم به گل برسیم.

وی افزود:طبیعی است که تیم حریف پس ازدریافت گل فشار بیاورد و در این شرایط سخت توانستیم هر 3 امتیاز مسابقه را کسب کنیم و نخستین پیروزی بیرون از خانه را به دست آوریم.

وی ادامه داد: شرایط زمین ورزشگاه تختی در بازی امروز تاثیرگذار بود و با این حال توانستیم با برتری مقابل راه آهن به صدر جدول رده بندی صعود کنیم.

دایی درخصوص رای اعتماد ندادن مجلس به سیدرضا صالحی امیری وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان گفت:باشگاه پرسپولیس متعلق به دولت است و باید وزیر ورزش و جوانان را هر چه زودتر انتخاب کنند تا تکلیف باشگاه پرسپولیس نیز مشخص شود.

سرمربی تیم پرسپولیس افزود:ازتیم پرسپولیس آن چنان که باید وشاید حمایت نشده است و امیدواریم هر چه زودتر وزیر ورزش و جوانان مشخص شود.

وی درباره سکونشینی خود دراین دیدار گفت: در کادر فنی پرسپولیس همکاران خوبی دارم که به راحتی تیم را هدایت می کند. البته دوست نداشتم روی سکو نظاره گر بازی باشم و سعی می کنم در بازی های آینده با کمک همکاران به موفقیت ها ادامه دهیم.

دایی در خصوص تعویض محمدرضا خلعتبری و اینکه آیا تعویض ها با نظر مستقیم او انجام شد، اظهار داشت: مهم کسب 3 امتیاز بود که به آن دست یافتیم؛ تمامی تعویض های تیم پرسپولیس با تصمیم من انجام می شودوباتوجه به اینکه خلعنتری از نظر بدنی افت کرده بود تصمیم گرفتم قاسم دهنوی را جایگزین او کنم.

وی تاکید کرد:خلعتبری در بازی امروز عالی بود و ضربه ایستگاهی زیبایی نیز روانه دروازه فولاد کرد. او بازیکن بزرگی است و خلاقیت زیادی دارد.

دایی افزود:ازهواداران پرسپولیس می خواهم کاری به کسی نداشته باشندوفقط تیم خودمان را حمایت کند و وارد مسائل حاشیه ای نشوند. حیف است حالا که صدرنشین شده ایم با شعارهای خود جو را خراب کنند.

تیم فوتبال پرسپولیس امروز با یک گل بر تیم راه آهن غلبه کرد و صدرنشین لیگ برتر شد.
برچسب ها: دایی ، پرسپولیس
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
بازدید از صفحه اول
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر