سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - May 21 2024
کد خبر: 69967
تاریخ انتشار: 31 شهريور 1400 12:31
بازار مسکن پایتخت در آخرین ماه تابستانی در شرایط ثبات و البته انتظار قرارداد و خبرهای خوش مربوط به هموار شدن راه تولید انبوه مسکن، این بخش را از جهش ناگهانی قیمت ها که هر سال در آخرین ماه تابستان هم تکرار می‌شود در امان داشته است.
به گزارش خبرگزاری های آنلاین، اکنون واسطه‌های ملکی از توقف رشد هیجانی مسکن در مناطق شمال شهر پایتخت خبر می‌دهند که علاوه بر اشباع قیمت‌ها از دلیل دیگری با عنوان عرضه مسکن تبعیت می‌کند.  در ادامه این مطلب منطقه ۵ تهران، و قیمت های خرید خانه در این منطقه را بررسی می کنیم.

محله جنت آباد
یکی از سرشناس ترین محله‌های غربی در تهران جنت آباد است. این محله به سه بخش: جنت آباد شمالی، جنت آباد جنوبی و جنت آباد مرکزی تقسیم می‌شود. خرید آپارتمان در جنت آباد مناسب افرادی است که به دنبال زندگی در محله‌ای دنج، دلباز، نوسازی شده و خوش آب و هوا هستند.

در زمان خرید آپارتمان در جنت آباد به این نکته توجه کنید که قیمت خرید آپارتمان در هر بخش از جنت آباد متنوع است.

میانگین قیمت خرید آپارتمان در جنت آباد شمالی (یک متر مربع )  زیر ۵ سال ۴۱.۸۱۰.۰۰۰ تومان
میانگین قیمت خريد آپارتمان در جنت آباد مركزي (یک متر مربع ) زیر ۵ سال  ۴۵.۰۷۰.۰۰۰ تومان
میانگین قیمت خرید آپارتمان در جنت آباد جنوبی (یک متر مربع ) زیر ۵ سال  ۴۶.۹۹۰.۰۰۰ تومان

محله شهران
شهران در گذشته آب پیک نام داشته و یکی از محله‌های خوش آب و هوا و کوهپایه‌ای در منطقه ۵ است. که در نزدیکی جاده کن قرار دارد. این محله به دلیل قرار گرفتن در موقعیت کوهیایه‌ای و وزش باد محلی، مناسب برای ورزش های هوایی است. خرید آپارتمان در شهران، گزینه بسیار مناسبی برای افرادی است که زندگی در یک محله خوش آب و هوا را دوست دارند.

بلوار فردوس
از دلایل اصلی که باعث محبوبیت و سرشناسی محله بلوار فردوس شده است، می توان به مراکز خرید و تجاری و همچنین دسترسی محلی بسیار خوب آن اشاره کرد. این محله برای تمامی افرادی که در تهران زندگی می کنند سرشناس و شناخته شده است. بیشتر آپارتمان های موجود در این محله نوسازی شده و ساختمان های لوکس در آن به چشم می‌خورد. بلوار فردوس از دو بخش غربی و شرقی تقسیم می ‌شود.
خرید آپارتمان در بلوار فردوس غربی را به افرادی پیشنهاد می کنیم که زندگی در یک محله آرام را ترجیح می‌دهند. و سکونت در بلوار فردوس شرق را به افرادی پیشنهاد می کنیم که دوست دارند در یک محله نسبتا شلوغ با دسترسی محلی بسیار خوب و امکانات رفاهی متنوع مانند: رستوران، مراکز خرید و ... زندگی کنند.

پونک
یکی از محله‌ های قدیمی در غرب تهران که از گذشته به دلیل آب و هوای خوب و باغ‌های سرسبزش معروف بوده، محله پونک است. پونک به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم می‌شود. که در منطقه ۵ و ۲ تهران قرار دارد. بوستان نهج‌البلاغه و وجود فروشگاه شهروند و مرکز خرید بوستان اهمیت این محله را دو چندان کرده است. دسترسی آسان و راحت با وسایل حمل و نقل عمومی از دیگر ویژگی های مهم این محله است.

نتیجه گیری
مناطق غربی تهران از گذشته تا به امروز مورد توجه بسیاری از افراد بوده است. و عواملی مانند: آب و هوای مناسب، کوچه و خیابان های عریض، بافت نوسازی شده و دسترسی محلی بسیار خوب باعث محبوبیت این منطقه شده است. اگر شما هم قصد خرید و یا اجاره آپارتمان در این منطقه را دارید ولی نمی دانید کدام محله مناسب شما است پیشنهاد می کنیم مطالب بالا و معرفی محلات را مجدد مطالعه کنید. برای اطلاع از قیمت های خرید و یا اجاره آپارتمان هم می توانید به صفحه‌ی قیمت خانه در وب سایت شابش مراجعه کنید. گزارش قیمت های درج شده در این صفحه بر اساس میانگین آگهی های ثبت شده مشاورین املاک معتبر و قابل اعتماد در مناطق است. و قیمت های آن جدید و بروز رسانی شده است. با خیال راحت می توانید به این داده‌ها اعتماد کنید و به یک جمع بندی کلی در رابطه با قیمت ها برسید.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر