سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 30 2024
کد خبر: 69965
تاریخ انتشار: 31 شهريور 1400 11:37
مجله تایم امریکایی درسال ۲۰۲۱، صد شخصیت تاثیر گذار در جهان را معرفی میکند که شاهزاده هری و همسرش مگان مارکل جزو آنها هستند.
مجله تایم امریکایی درسال ۲۰۲۱، صد شخصیت تاثیر گذار در جهان را معرفی میکند که شاهزاده هری و همسرش مگان مارکل جزو آنها هستند. این انتخاب مخالفان بسیاری را به همراه داشت که یکی از انها پدر مگان یعنی توماس مارکل است. مگان و هری به خاطر کارهای خیرخواهانه خود به عنوان دو شخصیت تاثیر گذار معرفی شدند و عکس انها بر روی جلد مجله تایم چاپ شد.

این مجله علاوه براین دونفر افراد دیگری را در تمام جهان به عنوان چهره های تاثیر گذار معرفی میکند که از آن جمله: قهرمان المپیک سیمون بیلز و برنده جایزه اوسکار کیت وینسلت، خواننده وترانه سرا بیلی ایلش، مدیر عامل سازمان تجارت جهانی نجوزی اوکونجو ایویالا و نویسنده ای به نام کتی بارک هونگ  را میتوان نام برد.

یکی از خبرنگاران توماس مارکل  ۷۷ ساله را در یک غرفه روزنامه فروشی درلس انجلس ملاقات کرد و وقتی از او درمورد دلیل نخریدن مجله پرسید او درپاسخ گفت: افراد تاثیرگذارتری نسبت به مگان درتمام جهان وجود دارند که استحقاق دارند عکسشان چاپ شود مثل  خود ملکه.

درعکس روی جلد مجله، هری به مناسبت تولد ۳۷ سالگی اش لباس مشکی به تن کرده بود و دستنبدی با مهره های سیاه به دست داشت و پشت سر مگان ایستاده بود. درحالی که مگان لباس سفیدی به تن داشت و از جواهرات طلایی استفاده کرده بود. او ساعت طلایی به دست داشت که از آن شاهزاده ویلز بود. او با این کار درصدد بود تا یاد و خاطره شاهزاده دیانا را زنده کند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر