جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 17 2024
کد خبر: 6972
تاریخ انتشار: 05 آبان 1392 00:28
به گزارش راه مردم،  این مناظره‌ها جز سرگرمی و فریب افکارعمومی ثمره‌ دیگری برای ملت ندارد، انشاء ا… خداوند کمک کند تا مسئولین ما سر عقل بیایندو یارانه همه دهک‌ها را قطع کنند. زیرادرمملکت مامالیات راطبقه ضعیف جامعه پرداخت می‌کند ومتمولین و زراندوزان، رفاه طلبان و محتکرین خصوصی و دولتی با بهره‌مندی ازاختلاس‌ها،رانت های مختلف درراستای رفاه طلبی، زراندوزی وبرپایی زندگی اشرافی وکاخهای آنچنانی حرکت می‌کنند، در مملکت ما نه تنها سیستم صحیحی برای پرداخت مالیات و شناسایی تمکن مالی اشخاص وجود ندارد، اگر هم مسئولانی بخواهند سیستمهای صحیحی را برقرار نمایند با موانع بزرگی از طرف و بازاریان و ثروتمندان و عوامل نفوذی آنها در دستگاه‌های اجرایی مواجه خواهند شد.

حال که فعلا وضعیت اینگونه است پس بهتر است که یارانه همه افراد قطع شود، زیرا نمی‌توان انتظار داشت که پرداخت یارانه‌ها در بهبود وضعیت زندگی مردم موثر باشد. باید بدانیم با افزایش حتی یک ریال به یارانه‌های فقط چند نفر نیازمند، چه فاجعه‌ای ازنظر گرانی رخ خواهد داد، به خدا بیچاره تراز قبل خواهیم شد ، زیرا زیاده خواهان و دلال‌ها و رفاه طلبان وثروتمندان ابدا به شما اجازه نخواهند داد تا لذتی وآسایشی ازبابت افزایش یارانه بدست آوری چون آنها منتظرند به محض افزایش یارانه جیب همه را خالی نمایند،
خیال همگی راحت باشد حتی اگر زیاده‌خواهان و زر اندوزان ومحتکران‌هم فعالیتی در جهت‌گرانی انجام ندهند که محال است ، مسئولین سازمانهایی مانند آب وبرق وگازومخابرات و شهرداری (در خصوص کرایه وسایل نقلیه و… ) چندین برابر افزایش یارانه ها قیمتها را گران خواهند کرد تا در مسابقه افزایش درآمدها و حقوق‌ها وماشینهای مدل بالا و ویلاهای آنچنانی در خالی نمودن جیب فقرا گوی سبقت را از دیگران بربایند؛و بدبختی ما را بیشتر خواهند نمود. چون اکنون زمزمه افزایش یارانه قشر ضعیف جامعه پیش آمده وهنوز اقدامی نشده هزینه‌ها سر سام آور افزایش پیدا کرده، بطوریکه اکنون برای پرداخت هزینه‌های آب، برق، گازو …عاجز مانده‌ایم و آرزوی خوردن گوشت و مرغ وبرنج و میوه و لبنیات را باید به گورببریم. چه برسد به هزینه درمان وهزینه ازدواج فرزندان یا پرداخت اجاره منزل یا.. خرید یک قبر یا ….
پس دعا کنید مسئولین سرعقل آمده به جای اتلاف وقت در برگزاری این قبیل مناظره‌ها و فرصت سوزیها با یک تصمیم شجاعانه و انقلابی با قطع یارانه همه دهک‌ها وکاهش حقوق نمایندگان ، مدیران و مسئولین رده بالاو امکانات اضافی آنها حماسه اقتصادی را تحقق بخشند، وبا گسترش فرهنگ مالیاتی یارانه فقرا و افراد ضعیف جامعه را از طریق سازمانهایی مانند بهزیستی و … پرداخت نمایند. و با تلاش درزمینه اشتغال بیکاران ( که مصادف است با افزایش امنیت جامعه)و رونق دادن به تولید و کاهش هزینه درمان و اجاره مسکن و گسترش تعاونیهای تولیدی و کشاورزی و.. اقدام کنند. تا امید محتکران و زراندوزان و کاخ نشینان و ظالمان بی دین ودین ستیز را نا امید کنند.
برچسب ها: یارانه
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
بازدید از صفحه اول
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر