دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 13 2024
کد خبر: 68833
تاریخ انتشار: 27 مرداد 1400 10:35
یکی از موارد مهمی که باید در سفر‌های خود به آن توجه کنید، انتخاب هتل مناسبی برای مدت اقامت شما است. با این‌که مدت زیادی از سفر شما به تبریز برای گشت‌و‌گذار خواهد بود، اما مطمئن باشید که بخش زیادی از کیفیت سفر، به هتلی که در آن اقامت دارید، بستگی خواهد داشت. در ادامه تعدادی از هتل‌های معروف تبریز مانند هتل شهریار تبریز و برخی هتل‌های معروف دیگر را به شما معرفی خواهیم کرد.

شهر تبریز از شهر‌های پر‌آوازه ایران است که همه ما نام آن را شنیده‌ایم. این‌شهر زیبا که پایتخت استان آذربایجان شرقی است، یکی از شهر‌های مهم در گردشگری کشور به‌حساب می‌آید. تبریز در همه ایام سال دیدنی است و در هر‌فصلی زیبایی‌های خاصی را برای ارائه به مسافران و مردم خون‌گرم خود دارد. اما اگر زمان خاصی را برای سفر مشخص نکرده‌اید، توصیه می‌کنیم حتما در تابستان سفری به تبریز داشته باشید.

اقامت در تبریز
مسافران زیادی به تبریز سفر می‌کنند و به‌همین‌ دلیل، هتل‌ها و اقامتگاه‌های متنوعی در تبریز ایجاد شده است. انتخاب با شما است که در هتلی پنج‌ ستاره اقامت داشت باشید یا در هتل‌آپارتمان‌های متوسط ساکن شوید. یکی از مهم‌ترین معیار‌ها شاید قیمتی باشد که برای محل اقامت سفر خود در‌نظر گرفته‌اید. اما گاهی اوقات می‌توانید هتل‌های لوکس و معروف را هم با قیمت‌های بسیار مناسبی رزرو کنید. پس در نگاه اول هتل‌های لوکس را کنار نگذارید و نگاهی هم به آن‌ها داشته باشید.

توصیه ما این است که با بررسی بتوانید هتلی مناسب را برای سفر خود انتخاب کنید و فقط به قیمت آن در نگاه اول توجه نکنید. در ادامه تعدادی از هتل‌های معروف شهر تبریز، مانند هتل کندوان تبریز را به شما معرفی خواهیم کرد. اگر قصد سفر به تبریز را دارید، حتما پنج هتلی را که در ادامه توضیح خواهیم داد، بررسی کرده و در لیست موارد احتمالی خود داشته باشید.


هتل پارس ایل گلی تبریز
اگر تصاویری از این‌هتل زیبا دیده باشید، احتمالا متوجه خواهید شد که با یکی از بهترین هتل‌های ایران رو‌به‌رو هستید. هتل در سال 1380 کار خود را شروع کرده و کنار پارک زیبای ایل گلی در بام تبریز بنا شده است. نمای تماشایی تمام‌شیشه‌ای هتل، چشم بسیاری از رهگذران را به خود خیره می‌کند. هتل پنج‌ستاره ایل گلی یکی از بهترین گزینه‌ها برای اقامت در تبریز است. رستوران گردان هتل هم می‌تواند ساعات خوشی را برای مسافران رقم بزند و ‌کنار زیبایی‌های چشم‌نوازش شما را به صرف وعده‌ای با غذا‌های با‌کیفیت و خوشمزه دعوت کند.

جاذبه‌های بسیاری نزدیکی هتل قرار دارند و موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی را برای ساکنان هتل فراهم می‌کند. درباره امکانات هتل هم می‌توانید در حد یک هتل پنج‌ ستاره واقعی و خوب از هتل ایل گلی تبریز انتظار داشته باشید. در ادامه معرفی هتل‌ها، درباره هتل کندوان صحبت خواهیم کرد.


هتل کندوان تبریز
اگر دوست دارید در سفر خود یکی از جاذبه‌های تاریخی اقامت داشته باشید، هتل کندوان تبریز گزینه بسیار مناسبی برای شما خواهد بود. معماری عجیب و فوق‌العاده جذاب این ‌هتل باعث شده تا عده زیادی هنگام سفر به تبریز، بدون‌شک به‌سمت هتل زیبای کندوان جذب شوند. هتل در دهکده توریستی کندوان قرار گرفته و به هتل صخره‌ای کندوان شهرت دارد. روستای کندوان یکی از روستا‌های دیدنی ایران است که قدمت آن به قرن هفتم هجری باز‌می‌گردد.

اتاق‌های سنگی هتل که حالت طبیعی دارند با خدمات رفاهی مناسبی به مسافران ارائه می‌شوند. البته توجه داشته باشید که کندوان تا تبریز حدود 40 کیلو‌متر فاصله دارد. در مدت اقامت خود در هتل می‌توانید از آب‌معدنی کندوان هم استفاده کنید که از بهترین آب‌معدنی‌های ایران به‌شمار می‌رود. هتل امکانات مناسبی هم از‌جمله رستوران، کافی‌شاپ، سفره‌خانه سنتی و سالن کنفرانس در‌اختیار مسافران قرار می‌دهد.

هتل بین‌المللی تبریز
قبل از این‌که درباره هتل شهریار تبریز صحبت کنیم، هتل چهار ‌ستاره با نام هتل بین‌المللی را در تبریز بررسی خواهیم کرد. این ‌هتل در موقعیت خوبی بنا شده و منطقه زیبایی را برای اقامت مسافران به آن‌ها پیشنهاد می‌دهد. رستوران‌های هتل با منویی از انواع غذا‌های ایرانی و فرنگی و فضایی دل‌نشین آماده پذیرایی از مسافران و مراجعان محترم خواهند بود. شما می‌توانید با قیمتی مناسب، امکانات بسیار خوبی را از هتل بین‌المللی تبریز دریافت کنید. نزدیکی به مرکز شهر هم باعث شده تا افراد بسیاری به اقامت در این هتل علاقه داشته باشند.

هتل شهریار تبریز
هتل پنج ‌ستاره شهریار در منطقه‌ای از تبریز قرار گرفته است که آب‌و‌هوای دل‌نشینی دارد. این ‌هتل از سال 1386 با استاندارد‌های روز دنیا کار خود را آغاز کرد. البته بسیاری از طبقات و اتاق‌ها بازسازی شده‌اند و امکانات جدید به آن‌ها اضافه شده است. مجموعه‌های ورزشی، سالن آمفی‌تئاتر و رستوران‌های متنوع از‌جمله امکاناتی هستند که برای مسافران در هتل در‌نظر گرفته شده است. هتل شهریار تبریز 200 سوئیت متنوع را برای مسافران در‌نظر گرفته که شما باید از بین آن‌ها اتاق مناسبی را برای خود انتخاب کنید.

هتل گسترش تبریز
اگر دوست دارید در یکی از هتل‌های خوب تبریز اقامت داشته باشید، حتما هتل گسترش تبریز را هم در لیست بررسی خود بگذارید. هتل گسترش که در موقعیت خوبی قرار گرفته، در سال 1395 باز‌سازی شده است. هتل گسترش در 11 طبقه ساخته شده و مسافران می‌توانند از میان 145 واحد اقامتی آن، یکی را برای مدت سفر خود انتخاب کنند. چشم‌انداز زیبای هتل به همه نقاط شهر، توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است. این‌موضوع همراه دسترسی آن به بسیاری از نقاط دینی و جاذبه‌های شهر از مزایای هتل به‌شمار می‌رود.

کلام آخر
در این‌مطلب درباره تعدادی از هتل‌های معروف تبریز مطالبی را بیان کردیم که شما می‌توانید از آن برای انتخاب هتل مورد‌نظر خود استفاده کنید. فراموش نکنید هتل و محل اقامت یکی از مهم‌ترین فاکتور‌های سفر شما خواهد بود که باید درباره آن فکر کنید
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر