يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 28 2024
کد خبر: 68688
تاریخ انتشار: 22 مرداد 1400 12:38
رئیس کل دادگستری هرمزگان از ترخیص فوری محموله بزرگ مواد اولیه تولید سرم از بندر شهید رجایی بندرعباس با دستور ویژه قضایی و برای تأمین نیاز کشور خبر داد.
ایسنا/ علی صالحی صبح امروز (۲۲ مرداد) با اشاره به اخبار مربوط به کمبود سرم در مراکز درمانی کشور به ویژه برای استفاده بیماران کرونایی و درخواست صنایع تولید سرم برای ترخیص محموله بزرگ مواد اولیه موجود در بندر شهید رجایی بندرعباس، اعلام کرد: دستور ویژه قضایی برای ترخیص فوری این محموله و انتقال آن به صنایع تولید سرم، صادر شده است و در نتیجه آن، کامیون ها در حال بارگیری و انتقال این محموله به واحدهای تولید سرم می باشند. 

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت موضوع، مأموریت ویژه ای به دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس داده شد تا ضمن نظارت بر مراحل ترخیص، با همکاری مسئولان بندر شهید رجایی بندرعباس ، این محموله بزرگ مواد اولیه ، پس از بارگیری به صنایع تولید سرم ارسال شوند.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در پایان با بیان اینکه این دستور قضایی با توجه به شرایط حاد کرونایی کشور و نیاز فوری بیماران خاص و کرونایی به این اقلام پزشکی صادر شده است تأکید کرد: دستگاه قضایی در راستای وظایف ذاتی خود به منظور نظارت بر حسن اجرای قوانین و صیانت قانونمند از حقوق عمومی، از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد. 
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر