دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 13 2024
کد خبر: 684
تاریخ انتشار: 08 تير 1392 00:43
حدادی پس از کسب ورودی A مسابقات جهانی: سر قولم هستم اما حمایت نشدم
نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک لندن با این که ورودی A مسابقات جهانی روسیه را به دست آورده است می گوید تغییری در تصیمش ندارد و برای ایران در هیپچ مسابقه ای شرکت نمی کند.

 

به گزارش راه مردم به نقل از ایسنا، احسان حدادی پس از کسب ورودی A مسابقات جهانی در جمهوری چک در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: رقابت های خوبی را در چک داشتم و از رکوردی که زدم راضی هستم، البته هوای محل مسابقات سرد و بارانی بود و رکوردم 2 تا 3 متر در هوای بارانی کمتر از حد معمول است.

 

وی درباره قهرمانی مارتین ویرینگ در مسابقات چک و بدست آوردن عنوان پدیده در این مسابقات گفت: با یک مسابقه که نمی توان عنوان پدیده را به یک ورزشکار داد، باید منتظر ماند و او را در مسابقات دیگر هم دید، البته ویرینگ در المپیک لندن عنوان ششمی را داشت و در این مدت هم حمایت زیادی از او شده است، در نتیجه باید هم اینگونه نتیجه بگیرد.

 

حدادی درباره این که آیا با توجه به کسب ورودی A در مسابقات جهانی حضور خواهد داشت؟ گفت: باز هم می گویم که من دیگر برای ایران در هیچ مسابقه ای شرکت نمی کنم! و در این 9 ماه هیچ کس برای من هیچ کاری نکرده است.

 

دارنده مدال نقره المپیک لندن در پاسخ به این که پس از المپیک زمانی که تنها با چند سانتیمتر اختلاف به مدال نقره رسیدید به مردم قول دادید که مدالتان را به طلا تبدیل می‌کنید، چه زمانی این اتفاق می افتد؟ گفت: من قول دادم اما وقتی هیچ کس در این مدت حتی سراغی از من نگرفته، چطور می توانم چنین کاری را انجام دهم؟

 

وی که مسابقات دایموند لیگ را در لهستان و پاریس پیش رو دارد، درباره برنامه تمرینی خود گفت: قرار است به لهستان بروم و پس از آن به پاریس سفر می کنم و باز به ایران بر می گردم و پس از چند روز دوباره به اروپا سفر می کنم.
برچسب ها: احسان حدادی
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
بازدید از صفحه اول
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر