جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 17 2024
کد خبر: 68392
تاریخ انتشار: 12 مرداد 1400 11:45
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران خبر داد

یک میدان و ۷ بازار جدید میوه و تره بار عصر امروز افتتاح می‌شود

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران از افتتاح یک میدان و ۷بازار جدید میوه و تره بار تهران خبر داد و گفت: با احتساب این ۸ مجموعه خدماتی که عصر امروز به صورت رسمی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند، تعداد میادین و بازارهای میوه و تره بار پایتخت به ۲۶۱میدان و بازار افزایش می‌یابد.
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ سید سعید راد با اعلام اینکه 6 بازار جدید میوه و تره بار در نیمه جنوبی شهر قرار دارند، افزود: ساخت بازار در مناطق جنوبی و محلات غیر برخوردار شهر در اجرای رویکرد مدیریت شهری مبنی بر توجه ویژه به این مناطق و محلات در توسعه بازارهای میوه و تره بار بوده است.

وی با اشاره به اینکه از 6 بازار جدیدی که در پهنه جنوبی شهر قرار دارند، 3 بازار در محلات شهر ری واقع شده‌اند، اظهار کرد: یک میدان میوه و تره بار در محله پروین (منطقه 8 ) و یک بازار نیز در جنت‌آباد مرکزی (منطقه 5) قرار دارند.
 
راد با بیان اینکه این یک میدان و 7 بازار جدید میوه و تره بار، مجموعاً 7550 متر مربع زمین و 5722 متر مربع زیربنا را به خود اختصاص داده‌اند، تصریح کرد: تخصیص این میزان از فضاهای متعلق به شهرداری تهران در راستای توجه به عرصه‌های عمومی و ارائه خدمات شهری صورت پذیرفته است.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تأکید بر اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون، 536 هزار تُن انوع میوه و تره بار، مواد غذایی و پروتئینی و محصولات تنظیم بازار در میادین میوه و تره بار عرضه شده است، خاطرنشان کرد: اختلاف 37 تا 41 درصدی قیمت محصولات میادین میوه و تره بار نسبت به میانگین قیمت محصولات مشابه در سطح شهر در عین حفظ کیفیت از جمله دلایل استقبال روزافزون شهروندان از این مراکز خدماتی است.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر