شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 11 2024
کد خبر: 67752
تاریخ انتشار: 22 تير 1400 11:08
ادعای عجیب وزیر بهداشت پس از درگیری لفظی شدید با نماینده زاهدان:

می‌خواست آدمِ او را رئیس علوم پزشکی کنم!

سعید نمکی وزیر بهداشت و درمان در سخنانی تازه گفته است نماینده زاهدان سه بار پیشتر با او دیدار کرده و هر سه بار به جای طرح کمبودها خواستار تغییر رییس دانشگاه علوم پزشکی بوده است.
سعید نمکی وزیر بهداشت و درمان در سخنانی تازه گفته است نماینده زاهدان سه بار پیشتر با او دیدار کرده و هر سه بار به جای طرح کمبودها خواستار تغییر رییس دانشگاه علوم پزشکی بوده است.  نمکی گفته است فدا حسین مالکی فردی را هم برای این سمت معرفی کرده اما او زیر بار نرفته است. 

سعید نمکی همچنین گفته است که فدا حسین مالکی در دیدارهایی که بااو داشته حرفی از کمبودها نزده و هیچ مکاتبه ای هم در این رابطه صورت نگرفته است. 

ادعای تازه وزیر بهداشت پس از آن مطرح می شود که شب گذشته او در یک جلسه اداره به نماینده زاهدان درگیری لفطی پیدا کرد و با ادبیات زشتی به انتقادات او پاسخ داد. 

فدا حسین مالکی نماینده زاهدان به تندی از وزیر بهداشت و دیگر مدیران وزارتخانه انتقاد کرد. او از وضعیت امکانات بهداشت و درمان در استان سیستان و بلوچستان گلایه کرد.

حسین مالکی همچنین از برخی اظهارات مبنی بر اینکه دلیل شیوع کرونا در این استان عدم بهداشت و پروتکل‌ها از سوی مردم بوده است انتقاد کرد و این اظهارات را «توهین آمیز» دانست.

مالکی همچنین گفت که برخی سخنان وزیر بهداشت را دارای ماهیت قضایی دانست که با واکنش نمکی روبه رو شد نمکی گفت ما را "نترسانید"، "ماروی مین آمده ایم، من روزی که روی مین آمدم برای تکه تکه شدن آمدم." در ادامه فدامالکی گفت که ما اجازه نمی دهیم هر کس و ناکسی به مردم استان توهین کند.

اینجا بود که سعید نمکی به میانه حرف او پرید و در جلسه ای که به صورت زنده از تلویزیون پخش می شد از واژه ای حیرت انگیز استفاده کرد. او گفت: «‌گ.. خورده اگر کسی به مردم شما توهین کرده است.»

نماینده مردم زاهدان همچنین در این جلسه از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خواست در مورد اظهار نظر چند روز پیشش در مورد فوت شدن یک نفر در این استان، عذرخواهی کند که وزیر بهداشت و درمان همچنان بر آماری که اعلام کرده بود معتقد بود.

فداحسین مالکی به وزیر بهداشت تاکید کرد: "در مورد بحران کرونا آمار غلط به وی ارائه شده است."

وزیر بهداشت و درمان در پاسخ اعلام کرد: «اگر در آن تاریخ در حوزه جنوب سیستان و بلوچستان تعداد فوتی ها بجز یک نفر باشد و رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر آمار غلط داده باشند، فردا صبح کامران کردی رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر را عزل می کنم.»
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر