جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 17 2024
کد خبر: 6720
تاریخ انتشار: 22 مهر 1392 19:58
به گزارش راه مردم، وی نوشته است: من به نوبه خودم زنگ زدم سامانه 162 روابط عمومی صدا و سیما و نسبت به تحلیل های مغرضانه اخبار شب گذشته 2030 و خبر 21 در مورد خاطرات آقای هاشمی که گفته بودند مرحوم حضرت امام با حذف شعار مرگ بر آمریکا موافق بودند، گله و اعتراض کردم.

صدا و سیما تلویحاً ایشان را متهم به دروغ گوئی کرد و مثل همیشه با پخش قسمتهای بریده شده مصاحبه با قائم مقام بنیاد حفظ آثار حضرت امام تحلیل و برداشت خودش را به خورد افکار عمومی داد.

آقا و خانم انحصار طلب و کوته فکر صدا و سیما ! بنگر به انبوه دیشهای مردم بر روی خانه های گلی و کپرهای روستاهای ایران و دست از این بچه بازی ها بردار.
بگذار نسل فعلی و سیاست مداران منتخب فعلی که قطعاً مطمئنم با ولی فقیه فعلی هماهنگ هستند، آسوده و راحت کارشان را جلو ببرند.

آقا و خانم مغرور که بودجه بیش از 1000 میلیارد تومان در سال را می بلعی و هر روز مخاطبینت به اذعان آمارهای رسمی، کمتر و کمتر می شود،بگذار این نسل و مدیران با تجربه و پا به سن گذاشته فعلی که دهه 60 و جنگ تحمیلی و دهه 70 و 80 را تجربه کرده اند، در دهه 90 آسودگی، صلح و رفاه را به همراه عزت و غیرت به خانه هایمان بیاورند!

مصرانه از همه عزیزانی که مثل من فکر میکنند درخواست دارم همین الان به این سامانه زنگ بزنند و اعتراض خودشان را مودبانه و معقولانه اعلام کنند.

شاید تعدد تماسها و تکثر حرفها اثری کند
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر