سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - May 21 2024
کد خبر: 66873
تاریخ انتشار: 23 خرداد 1400 10:14
این آمار‌ها در حالی است که تعداد ستاد‌ها و تبلیغات و سخنرانی‌ها و مصاحبه‌های ابراهیم رئیسی چند برابر عبدالناصر همتی بوده که به نوعی به بودجه‌های ستاد‌ها نیز مرتبط است.
مرکز پژوهشی بتا با داده کاوی ۶/۳میلیون پست در فضای مجازی در ۲۱خرداد۱۴۰۰ به رصد و بررسی پست‌های شبکه‌های اجتماعی کاندیدا‌ها پرداخته است.

در ۲۱خرداد «هشتگ» رئیسی و همتی به ترتیب در جایگاه اول و دوم تلگرام و اینستاگرام قرار دارند.

بیشترین تولید محتوا در توییتر پس از رئیسی پیرامون «هشتگ» جلیلی بوده. وی همچنین درتلگرام و اینستاگرام در جایگاه سوم قرار دارد.

این آمار‌ها در حالی است که تعداد ستاد‌ها و تبلیغات و سخنرانی‌ها و مصاحبه‌های ابراهیم رئیسی چند برابر عبدالناصر همتی بوده که به نوعی به بودجه‌های ستاد‌ها نیز مرتبط است.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر