پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 09 2024
کد خبر: 66712
تاریخ انتشار: 18 خرداد 1400 19:18
ابراهیم رئیسی گفت: من مانند هر دانشجو مراتب تحصیلات را گذراندم و معادل سازی نکرده ام. البته این موضوع مسئله من نیست.
در ادامه  دومین مناظره انتخاباتی ابراهیم رییسی در واکنش به سخنان سایر نامزدها گفت:

برخی نکاتی که مطرح شد گاهی دقیق مطرح نمی شود و به حاشیه کشیده می شود.مثل هر دانشجویی که مراحل را می گذراند ما مراحل را گذراندیم و مدرک هم معادل نیست و یک مدرک حوزوی سطح ۴ و یک مدرک دانشگاهی هست ولی نمی خواهم وارد این بحث شوم و این بحث من نیست.

من در سال هایی که در قوه قضاییه بودم، نسبت به دوران فعالیتم در هر جایگاهی پاسخگو هستم. در دوره معاون اولی هم هر بخشی به من واگذار شد پاسخگوی عملکردم هستم.

رهبر انقلاب سال ۸۲ بیانیه مبارزه با فساد اقتصادی دادند و در آن سال نمایشگاهی گذاشتم و تمام دولت را پشت ویترین گذاشتم و همه مسئولین از آن بازدید کردند.

آقایی که رییس بانک مرکزی بود باید نسبت به فعالیت خود پاسخگو باشند، چرا هر روز سر سفره مردم بمبی منفجر شد، چه کسی باید پاسخگو باشد؟ ارز ۴۲۰۰ تومانی قبل از ریاست من بر قوه قضائیه تصویب شد و من آن وقت عضو شورای عالی هماهنگی اقتصادی نبودم ولی بحثی که مطرح است این است که چرا درست نظارت و اجرا نشد؟ و باید نظارت می شد که این پول به چه کسی داده شد و آیا به جیب مردم آمد یا نیامد؟

بحث ما درباره اجرای نادرست است. مگر در کشور طرح و برنامه کم است؟ سخن ما در نبود برنامه و سیاست نیست بلکه در نبود اراده قوی و مجاهدانه است که پای کار باشد و مشکلات مردم را حل کند. کسی باید در حوزه مسئولیت خود پاسخگو باشد و حتما اینطور است. 

کارگران عزیز ما متناسب با تورم باید حقوقشان همسان سازی شود، معلمان هم نیز باید حقوقشان متناسب سازی شود. حقوق عادلانه یکی از مسایل مهم کشور است، نظام عادلانه پرداخت در کشور ما به نظام ناعادلانه بدل شده است.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر