جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 03 2024
کد خبر: 64653
تاریخ انتشار: 21 فروردين 1400 14:20
حسن روحانی رییس جمهور از برخی مواضع مقامات بهداشت و درمان درباره کنترل بیماری کرونا انتقاد کرد. او خواستار شنیده شدن صدای واحد از سوی مسئولین ستاد ملی کرونا شد.
در روزهای اخیر وزیر بهداشت و برخی از معاونان او دستگاه های دیگری دولتی به ویژه وزارت کشور و میراث فرهنگی و گردشگری را در ممانعت از انجام سفرهای مردم در نوروز عامل اصلی ایجاد پیک چهارم کرونا در کشور می دانند. 

ایرج حریرچی، معاون کل وزارت بهداشت در این رابطه در گفت وگویی تلویزیونی گفته بود "برخی در ستاد ملی کرونا مانع شدند تا از فرصت طلایی عید برای خاموش کردن شعله‌های کرونا استفاده کنیم. نمی‌توانم اسامی این افراد را بگویم."

حریرچی به نوعی انگشت اتهام را به سمت وزارت کشور گرفته بود.  پیش از ان نیز سهید نمکی وزیر بهداشت نیز از نبستن جاده ها و ممانعت ازا نجام سفرها انتقاد کرده بود. 

اما امروز حسن روحانی در این رابطه در جلسه ستاد ملی کرونا گفت: «صدای ستاد کرونا باید واحد باشد. همه اعضا باید از تصمیمات ستاد حمایت کنند و هرکسی در تلویزیون یک حرفی نزند تا بهانه به دست ضدانقلاب و ضد ایران ندهیم و کادر درمان را خسته نکنیم و نباید مردم را دچار یأس کنیم.» 

در روزهای اخیر و با بالا گرفتن شیوع کرونا در کشور شایعه اختلاف دو عضو اصلی ستاد کرونا یعنی وزیر کشور و وزیر بهداشت هم مطرح شد و گفته می شد وزیر کشور قهر کرده است که البته تکذیب شد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر