جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 26 2024
کد خبر: 64519
تاریخ انتشار: 17 فروردين 1400 17:31
سردار شکارچی سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در پاسخ به سوالی درباره پرونده عنابستانی نماینده سبزوار و سیلی او به سرباز راهور توضیحاتی ارائه کرد.
سردار شکارچی در این باره گفت: «من بسیار متاسفم برای کسی که می رود تبلیغ می کند و رای مردم را میگیرد و بعد سیلی به سرباز بزند. سیلی به سرباز زدن یعنی سیلی به امنیت اجتماعی زدن. چه آن بازپرسی که در بابل این کار را کرد و با وی برخورد نشد و چه این رفتار از دید ما سیلی به نظم اجتماعی کشور است؛ اگر سرباز تخلف کند راهکار قانونی دارد.»

او با اشاره به قلدری بازپرس دادگستری در برابر یک سرباز در بابل و حواشی آن و ماجرای عنابستانی خاطرنشان کرد: "ما به عنوان ستادکل نیروهای مسلح از هر دو این افراد شاکی هستیم. وقتی یک سرباز صادقانه خدمت می کند و حق و حقوق او هم کامل پرداخت نمی شود و بعد اینطور با او هم برخورد شود."

سخنگوی نیروهای مسلح با انتقاد شدید از نماینده سبزوار افزود: «اینها نماینده واقعی مردم نیستند و باید با مردم صادقانه حرف بزنند. همه مردم باید قانون را رعایت کنند و فرقی بین نماینده و سرباز نیست. حتی اگر سرباز تخلف کرد باید از طریق قانونی پیگیری شود. کسی که خود قانونگذار است وقتی قانون را رعایت نمی کند چه بایدگفت.»
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر