جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 17 2024
کد خبر: 64508
تاریخ انتشار: 17 فروردين 1400 11:25
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران اعلام کرد

صرفه‌جویی ۱۴۵۹میلیارد تومانی مراجعه‌کنندگان به میادین در سال ۹۹

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تأکید بر نقش میادین میوه و تره بار در اقتصاد خانواده‌ها، گفت: در سال گذشته فقط در خصوص محصولات پرمصرف، مراجعه‌کنندگان به این مراکز بالغ بر یک هزار و 459 میلیارد تومان در هزینه خانوار صرفه‌جویی اقتصادی داشتند.
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ سید سعید راد با اعلام اینکه بیشترین صرفه‌جویی اقتصادی مربوط به انواع میوه به مبلغ 810 میلیارد تومان بود، افزود: این رقم در سبزیجات و صیفی‌جات 366 میلیارد تومان و در مواد پروتئینی نظیر گوشت گوسفند، گوشت گوساله، گوشت مرغ و تخم مرغ 267 میلیارد تومان بود.

وی با اشاره به اینکه تنوع محصولات در میادین میوه و تره بار، از جمله امتیازات این مراکز برای ایجاد رضایتمندی در شهروندان است، اظهار کرد: با توجه به عرضه انواع محصولات در میادین میوه و تره بار، بررسی‌های ما نشان می‌دهد مراجعه‌کنندگان به این مراکز صرفاً با خرید حبوبات مبلغ 6 میلیارد تومان صرفه‌جویی اقتصادی داشتند.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تأکید بر اینکه این صرفه‌جویی در مورد محصولاتی مانند قند و شکر به 10 میلیارد تومان می‌رسد، خاطرنشان کرد: آمارهایی که در مورد انواع میوه، سبزیجات و صیفی‌جات و مواد پروتئینی ذکر شد، صرفاً شامل محصولات پرمصرف است و مبلغ صرفه‌جویی اقتصادی برای تمامی اقلام و محصولاتی که در میادین میوه و تره بار عرضه می‌شوند به مراتب از مبلغ اعلام شده بیشتر است.
گفتنی است، با توجه به اهمیت و نقش میادین میوه و تره بار در اقتصاد خانوارهای شهری که دسترسی به این مراکز را به یکی از مطالبات جدی شهروندان تبدیل کرده است، سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران توسعه و احداث بازارهای میوه و تره بار را در دستور کار قرار داده است.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر