جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 17 2024
کد خبر: 64295
تاریخ انتشار: 07 فروردين 1400 16:37
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران اعلام کرد

253 میدان و بازار میوه و تره بار تهران در خدمت پشتیبانی از تولید

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تأکید بر لزوم پشتیبانی اجرایی و عملیاتی از تولید و مانع‌زدایی در فرآیند تولید به منظور تحقق شعار سال 1400، کاهش فاصله تولید تا مصرف از طریق حذف واسطه‌ها و دلالان را از مهم‌ترین دستاوردهای این سازمان در راستای حمایت از تولیدکنندگان است، برشمرد و گفت: در سال پیش‌رو، تمام امکانات این سازمان و ظرفیت 253 میدان و بازار میوه و تره بار تحت پوشش آن را برای پشتیبانی از تولید و رفع موانع در حوزه توزیع به کار می‌گیریم.
به گزارش راه امروز به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ سید سعید راد با اعلام اینکه سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار در سال 99 به گواهی نظرسنجی‌های مختلف، در زمینه ارائه خدمات به شهروندان نمره خوبی گرفته است، افزود: آنچه که همکاران ما را در میادین و بازارهای میوه و تره بار به فعالیت و تلاش مضاعف دلگرم می‌کند، رضایتمندی شهروندان است و گواه آن، آغاز فعالیت میادین ما از سوم فروردین با وجود تعطیل بودن بسیاری از مشاغل است.

وی با اشاره به اینکه سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در بخش خرده‌فروشی، توانسته است با 253 میادین و بازار میوه و تره بار که تحت پوشش دارد، در کنترل قیمت‌ها و حمایت از مصرف‌کنندگان نیز الگوی موفقی ارائه کند، اظهار کرد: در میادین و بازارهای میوه و تره بار که در زنجیره تأمین به عنوان آخرین حلقه که به مصرف‌کننده نهایی ختم می‌شود، سازوکاری را ایجاد کرده‌ایم که مورد اعتماد شهروندان و تولیدکنندگان باشد.

راد با بیان اینکه سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در راستای پشتیبانی از تولید و رفع موانعی که بر سر راه فرآیند تولید قرار دارد، آمادگی کامل خود را برای همکاری با هر نهاد و سازمانی اعلام می‌کنیم، تصریح کرد: چنانکه در گذشته به ویژه در توزیع کالاهای تنظیم بازار نشان داده‌ایم، برای خدمت‌رسانی به شهروندان با تمام توان و امکانات در کنار سازمان‌ها و نهادهای مربوطه ایستاده‌ایم.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تأکید بر اینکه بازار میوه و تره بار به سمت ثبات و آرامش پیش می‌رود، اظهار امیدواری کرد که در هفته‌ها و ماه‌های آینده با ورود محصولات بهاری به میادین میوه و تره بار، شاهد تثبیت و بهبود شرایط بازار میوه و تره بار باشیم.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر