جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 17 2024
کد خبر: 64052
تاریخ انتشار: 26 اسفند 1399 11:11
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران توضیح می‌دهد

دلیل تفاوت قیمت میوه در میادین میوه و تره بار و سطح شهر

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در مورد چرایی تفاوت معنادار قیمت میوه در میادین میوه و تره بار با سطح شهر گفت: دلیل قیمت پایین‌تر محصولات میادین، پایین آوردن حاشیه سود به واسطه فروش بالای میادین است.
به گزارش راه امروز به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ سید سعید راد با اعلام اینکه چون میزان فروش در میادین میوه و تره بار بالاست، حاشیه سود را در میادین پایین آورده‌ایم، افزود: به همین علت، شاهد تفاوت قابل توجه قیمت‌ها در میادین و سطح شهر هستیم.

وی با اشاره به اینکه هر هفته کمیته نرخ‌گذاری در سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران تشکیل می‌شود و قیمت‌های انواع میوه، سبزیجات و صیفی‌جات در میادین میوه و تره بار تعیین می‌شود، اظهار کرد: بیش از یک ماه است که در قیمت‌های میوه و تره بار میادین، افزایش نرخ نداشته‌ایم. 
راد با بیان اینکه به عنوان نمونه، در حال حاضر قیمت هر کیلوگرم گوجه فرنگی در میادین میوه و تره بار 4500 تومان و سیب زمینی 3950 تومان است، تصریح کرد: همچنین، هر کیلوگرم سیب قرمز با قیمت 8900 تومان، سیب زرد با قیمت 11200 تومان و پرتقال تامسون شمال با قیمت 11800 تومان در میادین به فروش می‌رسد.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اعلام اینکه به باغداران و اتحادیه‌ها اعلام کرده‌ایم تا نسبت به عرضه مستقیم محصولات خود در میادین میوه و تره بار اقدام کنند، خاطرنشان کرد: در این ایام و به منظور برپایی جایگاه‌های عرضه مستقیم در میادین، فضای رایگان در اختیار باغداران و اتحادیه‌ها قرار می‌دهیم و البته محصولات مذکور باید با قیمت‌های مصوب به شهروندان عرضه شود.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر