جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 10 2024
کد خبر: 63611
تاریخ انتشار: 13 اسفند 1399 16:11
نشست بررسی سهمیه سوخت رانندگان صنفی با حضور محمد باقر مجتبایی دبیر کل اتاق اصناف ایران، احسان سقایی سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و اقتصادی، اعضای کمیته مشورتی آژانس‌های تاکسی تلفنی اناق اصناف ایران و نمایندگان وزارت صمت و وزارت کشور، در محل اتاق اصناف ایران برگزار شد.

به گزارش راه امروز؛نشست بررسی سهمیه سوخت رانندگان صنفی با حضور محمد باقر مجتبایی دبیر کل اتاق اصناف ایران، احسان سقایی سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و اقتصادی، اعضای کمیته مشورتی آژانس‌های تاکسی تلفنی اناق اصناف ایران و نمایندگان وزارت صمت و وزارت کشور، در محل اتاق اصناف ایران برگزار شد.

دبیر کل اتاق اصناف ایران در گفت و گو با پایگاه اطلاع‌رسانی اتاق اصناف ایران بیان کرد: در این نشست نحوه جمع‌آوری اطلاعات رانندگان صنفی با توجه به نواقصی که در هنگام ثبت از سوی موسسات اتومبیل کرایه و یا اتحادیه‌ها در سامانه‌های مربوطه وجود دارد بررسی شد.

محمد باقر مجتبایی افزود: در این نشست با بررسی راه کارهای اصلاح آمار و اطلاعات و شیوه بهینه تبادل و انتقال اطلاعات از اتحادیه های صنفی ذیربط به سامانه های مربوطه در وزارت صمت و نیز وزارت کشور ، هماهنگی لازم با دست اندرکاران ذیربط بعمل امد تا با کمترین اشکال، امکان بهره‌مندی رانندگان صنفی اعم از رانندگان تاکسی تلفنی، وانت بارها و موتور سیکلت های فعال در بخش اصناف از سهمیه سوخت، تسریع و تسهیل شود.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر