يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - September 29 2024
کد خبر: 63195
تاریخ انتشار: 04 اسفند 1399 10:10
جزئیات شاخص و معاملات بورس امروز چهارم اسفندماه ۹۹

متقاضیان بازار سهام در صف سنگین فروش

در ابتدای معاملات امروز بازار سرمایه شاهد روند نزولی بورس هستیم و مثل روز‌های قبل برای اغلب نماد‌ها صف فروش سنگین تشکیل شده است.
به گزارش راه امروز: در ابتدای معاملات امروز بازار سرمایه شاهد روند نزولی بورس هستیم و مثل روز‌های قبل برای اغلب نماد‌ها صف فروش سنگین تشکیل شده است.

بعد از گذشت ۳۰ دقیقه از شروع بازار، شاخص کل حدود سه هزار و ۶۰۰ واحد کاهش پیدا کرده و به رقم یک میلیون و ۲۱۹ هزار واحد رسیده است. تا اینجای کار شاخص کل ۳۰ صدم درصد کاهش داشته و شاخص هم‌وزن نوسانات ناچیز شش صدم درصدی را پشت سر گذاشته است. در این ساعات فملی تنها نماد شاخص‌ساز با تاثیر مثبت بر شاخص کل است و دیگر نماد‌ها از جمله فولاد، شستا، تاپیکو، ومعادن، شبندر و تاصیکو روی شاخص کل تاثیر کاهشی گذاشته‌اند.  

در ساعات اولیه معاملات امروز، از مجموع ۳۰۰ نماد بورسی معامله شده، حدود ۲۶۵ نماد ارزش سهام خود را از دست داده‌اند و تنها ۳۵ نماد سبزرنگ هستند. در بازار فرابورس هم از مجموع ۱۹۰ نماد معامله شده، ۱۷۱ نماد در مدار نزولی حرکت می‌کنند و ۱۹ نماد با افزایش قیمت سهام مواجه شده‌اند. موردی که نشان می‌دهد امروز هم اکثریت قریب به اتفاق بازار روند نزولی در پیش گرفته‌اند و بازار قرمزرنگی را شاهد هستیم.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر