دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 20 2024
کد خبر: 61
تاریخ انتشار: 23 خرداد 1392 10:04
به گزارش راه مردم ، علی اکبر ولایتی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در آخرین سخنرانی قبل از برگزاری انتخابات که در جمع هوادارانش در امامزاده صالح برگزار شد گفت: مردم شریف ایران به اطلاع شما می رسانم علی رغم آنچه در روز های اخیر در پی بی اخلاقی ها دیدید و شنیدید محور کارهایم اخلاق است و دولتی که تشکیل خواهم داد بر اساس اخلاق است و به عهدی که با شما بسته ام وفادار خواهم ماند.

ولایتی ادامه داد: بنابر احترامی که به علما عضو جامعه مدرسین و علما بزرگ عضو بلاد قائلم همچنان در صحنه به امید پیروزی خواهم ماند.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در ادامه به دلایل حضور در انتخابات پرداخت و گفت: دلیل حضورم در صحنه این بود که احساس مسئولیت برای اداره جامعه ایران اسلامی تحقق چشم انداز 20 ساله پیشرفت ایران در حوزه منطقه ای و بین المللی با احساس مسئولیت وارد صحنه شده ام و تا آخر خواهم ماند.

وی ادامه داد: ضابطه دو جانبه بر اساس احترام و حقوق برابر و مقاومت در برابر دشمنان ایران البته مقاومت مدبرانه برای راهگشایی به همراه تدبیر در اداره کشور از جمله اولویت هایم در صورت پیروزی در انتخابات خواهد بود.

ولایتی با بیان این که بدون تدبیر امکان رفع تحریم ها نیست گفت: بدون این تدابیر امکان توسعه روابط در سیاست خارجی وجود ندارد. سیاست خارجی فقط این نیست که فقط خطبه بخوانند بلکه دارای نکته های ظریفی است که با رهنمود گرفتن از رهبر معظم حضرت آیت الله خامنه ای می توان بهبود بخشید.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به این که بهبود اقتصاد کشور بدون ارتباط و روابط خارجی خوب امکان پذیر نیست افزود: باید در این برنامه ای که اعلام کردم ظرف 100 روز مشکلات یعنی گرانی تورم روز افزون و بیکاری کشور کاهش یابد و در حوزه اقتصادی به آرامش برسیم.

وی یکی دیگر از پیشنهادهای خود درمان رایگان دانست و گفت: درمان رایگان حق مردم ایران است ما با تکمیل بیمه سراسری و اجرای دو برنامه تنظیم شده می توانیم در دو مرحله سطح درمان را به صورت رایگان انجام دهیم.

لذا درمان رایگان شعار ماست که در این هنگام جمع حاضر با شعار و تکبیر از سخنان وی استقبال کردند.

کاندیدای انتخابات با اشاره به این که باید فکری به حال جوانان کرد افزود: نمی توان جوانان را به حال خود رها کرد تا هر روز بیکاری بیشتر شود باید به دنبال ایجاد شغل در کشور باشیم که بنا بر تدبیرهای انجام شده به زودی خواهیم دید طرح های تولیدی کشور در صورت تایید مردم ایران به حرکت در خواهد آمد.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران کماکان به پیش می رود و دیری نخواهد گذشت که ایران به همت مردم و رهبری در صحنه بین المللی خواهد درخشید.

وی در پایان گفت: ما به دنبال تحقق پیشرفت توام با عدالت هستیم.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر