شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 04 2024
کد خبر: 60866
تاریخ انتشار: 13 دی 1399 13:59
آمریکا سال پیش در اقدامی تروریستی سپهبد حاج قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه و ابومهدی المهندس، جانشین رئیس الحشد الشعبی را به همراه نیرو‌های همراه آن دو در نزدیکی فرودگاه بغداد هدف قرار داد و به شهادت رساند.

یک مقام سازمان الحشد الشعبی اعلام کرد که طی روز‌های آتی خبر‌هایی درباره متهمان پرونده ترور فرماندهان پیروزی بر تروریسم توسط دستگاه قضایی عراق خواهد رسید.

به گزارش راه امروز به نقل از پایگاه خبری صابرین نیوز، «مهند العقابی» مدیر رسانه‌ای سازمان الحشد الشعبی شامگاه جمعه گفت که در پرونده ترور فرماندهان پیروزی بر تروریسم (شهیدان سلیمانی و المهندس)، ۴۰ متهم وجود دارد، که از جمله آن‌ها شماری عراقی و آمریکایی هستند.

وی با بیان اینکه دستگاه قضایی عراق در پرونده سلیمانی تحت فشار‌هایی داخلی و خارجی قرار گرفته است، گفت: «با این حال دستگاه قضایی عراق عملکرد فوق العاده‌ای را برای شناسایی متهمانی داشته است که طی روز‌های آتی درباره آن‌ها خبر‌هایی خواهد رسید.»

آمریکا سال پیش در اقدامی تروریستی سپهبد حاج قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه و ابومهدی المهندس، جانشین رئیس الحشد الشعبی را به همراه نیرو‌های همراه آن دو در نزدیکی فرودگاه بغداد هدف قرار داد و به شهادت رساند. پارلمان عراق در واکنش به این اقدام، طرح اخراج نظامیان آمریکا از این کشور را به تصویب رساند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر