پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: 59407
تاریخ انتشار: 10 آذر 1399 13:05
شبکه العالم روایت تازه از نحوه ترور دانشمند هسته ای ارائه کرد

ترور شهید فخری‌زاده از طریق ماهواره؟

پس از گذشت چند روز از ترور شهید فخری زاده روایت های تازه‌ای درباره نحوه این ترور منتشر شده است. امروز شبکه العالم وابسته به صداوسیما به نقل از یک منبع آگاه اعلام کرد، "شواهد و مدارک دست داشتن رژیم اشغالگر صهیونیستی در ترور محسن فخری‌زاده، دانشمند هسته‌ای وجود دارد."
 به گزارش راه امروز؛پس از گذشت چند روز از ترور شهید فخری زاده روایت های تازه‌ای درباره نحوه این ترور منتشر شده است. امروز شبکه العالم وابسته به صداوسیما به نقل از یک منبع آگاه اعلام کرد، "شواهد و مدارک دست داشتن رژیم اشغالگر صهیونیستی در ترور محسن فخری‌زاده، دانشمند هسته‌ای وجود دارد."

این منبع مذکور افزود: "رژیم صهیونیستی عناصر متخاصم علیه انقلاب اسلامی را برای انجام عملیات ترور محسن فخری‌زداه استخدام کرده است."

اما نکته‌ی که العالم به نقل از این منبع اگاه مطرح کرده این است: "اسلحه استفاده شده در این ترور ساخت اسرائیل است که از طریق ماهواره کنترل می‌شود."

واکنش دلار و سکه به ترور شهید محسن فخری‌ زاده؛ سرکوبِ هیجانِ دلار و سکه!
(فیلم و تصاویر) ترور محسن فخری زاده از دانشمندان هسته ای کشور در آبسرد دماوند +جزئیات
اولین بار روز گذشته نیز خبرگزاری فارس وابسته یه سپاه پاسداران اعلام کرد که ترور توسط یک سلاح کنترل از راه دور انجام شده است. 

فارس در روایت خود نوشته که تروریست‌ها از یک "تیربار اتوماتیک کنترل از راه دور" استفاده کرده اند. این خبر گزاری افزود: " طبق اطلاعات در این عملیات که حدود ۳ دقیقه طول کشیده است، هیچ عامل انسانی در محل ترور حضور نداشته و تیراندازی‌ها تنها توسط سلاح خودکار انجام شده است و به جزء محافظ شهید که مجروح می‌شود، هیچ فرد دیگری در این حادثه آسیب نمی‌بیند."


این روایت ها در حالی مطرح می‌شود که پیشتر از حضور چندین عامل تروریستی و چند خودرو در این عملیات سخن گفته می‌شد، حتی برخی شاهدان عینی از مشاهده عوامل تروریستی حرف زده بودند. حتی گزارش های صداوسیما در روز حادثه خبر از دستگیری یکی از عوامل می‌داد. واضح است که اینگونه روایت‌های ضدو نقیض هیچ فایده ای ندارد و شاید بهتر باشد که هر چه زودتر نهادهای امنیتی و مسئول در این باره توضیحات دقیقی ارائه کنند تا بیش از این درباره نحوه ترور شبهه ایجاد نشود.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر