جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 26 2024
کد خبر: 59399
تاریخ انتشار: 10 آذر 1399 10:37
رییس فراکسیون حمایت از محور مقاومت و آزادی قدس؛

حمایت از مقاومت تا آزادی قدس همچنان ادامه دارد

رییس فراکسیون حمایت از مقاومت و آزادی قدس گفت: کشور فخری زاده‌های فراوانی دارد که اجازه وطن فروشی و خیانت به لیبرال‌ها نخواهند داد و تا نابودی اسرائیل و فروپاشی استکبار جهانی مقاومت ادامه دارد.
به گزارش راه امروز به نقل از ایرنا، «احمدحسین فلاحی» روز دوشنبه در بیانیه‌ای که این فراکسیون منتشر کرده است، افزود: بار دیگر به دنبال نفوذ جریان‌های وابسته به غرب و رژیم صهیونیستی، دستان پلید نوکران آنان در داخل کشور را به خون ارزشمندترین انسانها آلوده کرد تا به خیال واهی وحشیانه خود، حرکت نظام اسلامی به سوی تحقق انقلاب جهانی که مقدمه آن نابودی رژیم نامشروع صهیونیستی است را متوقف کنند.

در ادامه این بیانیه آمده است: اما در مکتب خمینی، شهادت زنده و زنده تر شدن است و این حرکت شوم، تنها سقوط رژیم جعلی صهیونیستی را تسریع بخشیده و چهره کثیف حامیان و فریب خوردگان غرب را در نگاه ملت انقلابی نفرت انگیزتر می‌نماید.

رییس فراکسیون حمایت از محور مقاومت و آزادی قدس با بیان اینکه غرب و صهیونیست می‌داند که راه غلبه بر انقلاب این جنایت‌ها نیست در این بیانیه عنوان کرد: لیبرال‌های تربیت شده غرب بدانند که فخری زاده‌ها فراوانند و به آنان اجازه وطن فروشی و خیانت به فرزندان عزیز ملت را نخواهند داد و به حول و قوه الهی بزودی نابودی اسرائیل و فروپاشی استکبار جهانی را جشن خواهند گرفت و خائنان را نیز مجازات خواهند کرد.

در این بیانیه خاطرنشان شد: فراکسیون حمایت از محور مقاومت و آزادی قدس شریف این ضایعه دردناک و ترور بزدلانه را محکوم کرده و به مقام معظم رهبری دام ظله، خانواده گرانقدر شهید علم و جهاد، همکاران خدوم شهید محسن فخری زاده در وزارت دفاع و به دانشمندان هسته‌ای کشور، تبریک و تسلیت عرض می‌نماید.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر