يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - September 29 2024
کد خبر: 59079
تاریخ انتشار: 02 آذر 1399 09:57
سازمان توسعه تجارت ایران در همکاري با مرکز بین المللی تجارت (ITC (و با حمایت اتحادیه اروپا همایش بزرگ تجاري ایران- اروپا را در روزهاي 24 ، 25 و 26 آذر ماه سال 1399 به صورت وبیناري برگزار می کند.
به گزارش راه امروز: در این همایش که با کمک موسسه آمبروزیتی ایتالیا برگزار خواهد شد شرکت هاي ایرانی و اروپایی حضور داشته و نشست هاي تجاري دوجانبه برگزار خواهند کرد. این همایش و نشست هاي B to B مربوط به آن در راستاي استراتژي ملی صادرات جمهوري اسلامی ایران (که اخیراً توسط سازمان توسعه تجارت ایران و با کمک کارشناسان مرکز بین المللی تجارت و تامین مالی اتحادیه اروپا تدوین شده) و در جهت کمک به شرکت هاي ایرانی براي ورود به بازار اروپا و ایجاد امکان براي تعامل اقتصادي و تجاري آنها با شرکت هاي اروپایی صورت می گیرد. شرکت ها براي برگزاري نشست هاي B to B خود در سایت اینترنتی اختصاصی این نشست بیش از 20 روز (از 11آذر تا اول دي ماه) فرصت خواهند داشت تا نسبت به هماهنگی و برگزاري این نشست ها با شرکاي تجاري خود اقدام نمایند. در سایت اختصاصی این نشست جستجوي شرکت هاي موجود و ارسال تقاضا براي برگزاري نشست ها از 11 آذر ماه(اول دسامبر) امکانپذیر خواهد شد. نشست هم اندیشی تجاري در فضاي آنلاین( پلت فرم) اختصاصی مربوط به این نشست برگزار خواهد شد. رویداد اصلی سه روزه شامل نشست هاي تخصصی در زمینه مباحث مرتبط با روابط اقتصادي و تجاري ایران و اروپا و همچنین نشست هاي (پانل هاي) اختصاصی در خصوص استراتژي ملی صادرات در زمینه هاي زیرخواهد بود:

بخش هاي صنعتی بخش هاي کشاورزي بخش هاي خدماتی 

- اقلام پتروشیمی - میوه و سبزي - خدمات ICTقطعات خودرو، -گیاهان دارویی، - گردشگري،
علاوه بر این فعالیت هاي متنوعی به منظور بهره مندي حداکثري شرکت کنندگان طراحی شده که از دوهفته پیش از رویداد اصلی آغاز و تا یک هفته پس از رویداد اصلی در جریان خواهد بود. این برنامه ها شامل موارد ذیل خواهد بود:

- برگزاري دوره هاي آموزشی در جهت ارتقاي ظرفیت شرکت هاي ایرانی و تشخیص و بهبود مهارتهاي مدیریتی آنها مرتبط با فرآیند هاي تجارت جهانی

- ایجاد ارتباط تجاري با شرکت هاي طرف اروپایی و تنظیم ملاقاتهاي دوجانبه از طریق جستجوي شرکت هاي حاضر در رویداد و پیشنهاد برگزاري نشست ها در پلت فرم اختصاصی نشست نشست فوق رویدادي منحصر به فرد براي مجموعه کسب و کارهاي ایرانی و اروپایی است. این نشست امکان تبادل ایده ها و تخصص ها و همچنین شناسایی و برقراري ارتباط با شرکاي تجاري بالقوه را به شرکتهاي ایرانی و اروپایی می دهد.
 احیاي گفتگوها و ایجاد زمینه اعتماد متقابل بین شرکت ها می تواند به بازسازي روابط تجاري ایران و اروپا منتهی شده و روابط اقتصادي بین دو طرف را مستحکم تر ساخته و درعین حال مسیر را براي روابط تجاري و سرمایه گذاري گسترده تر هموار نماید.

از شما دعوت می شود جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این نشست به وب سایت رسمی رویداد به آدرس com.europeiranbusinessforum.www مراجعه و بروشور قابل دانلود، برنامه نشست ها، فهرست سخنرانان را مطالعه و براي حضور در این رویداد ثبت نام نمایید. آخرین مهلت ثبت نام شرکت هاي ایرانی و اروپایی تا پایان 16 آذرماه خواهد بود.

ثبت نام و حضور شرکت هاي علاقمند ایرانی و خارجی دراین رویداد هیچ هزینه اي را متوجه شرکت ها نمی کند و امکان لازم را به شرکت هاي ایرانی می دهد که با دهها شرکت اروپایی نشست هاي تجاري برگزار نموده و بستر لازم را براي همکاري هاي تجاري، علمی و فن آوري در جهت افزایش صادرات غیر نفتی ایران به اروپا به عمل آورند. 
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر