جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 17 2024
کد خبر: 58715
تاریخ انتشار: 23 آبان 1399 12:04
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران تأکید کرد

شهروندان نباید کمبود هیچ محصولی را در میادین میوه و تره بار احساس کنند

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در جلسه شورای معاونان و مدیران این سازمان که با حضور مجازی مدیران میادین میوه و تره بار و رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، ضمن تأکید بر اینکه در شرایط سخت باید در کنار مردم باشیم و به وظایف خود به درستی عمل کنیم، گفت: از نظر من هیچ توجیهی برای عدم عرضه هیچ محصولی قابل قبول نیست و شهروندان نباید کمبودی در زمینه محصولات مورد نیاز خود در میادین میوه و تره بار احساس کنند.
به گزارش راه امروز به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ سید سعید راد با اعلام اینکه فلسفه وجودی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار، حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان است، افزود: هر جا و هر زمان که لازم باشد این سازمان مستقیماً محصولات مورد نیاز شهروندان را از تولیدکنندگان، خریداری و در بین مصرف‌کنندگان توزیع کند، برای حمایت از خانواده‌ها این کار را انجام می‌دهیم و اگر در این مسیر مانعی هم وجود داشته باشد، آن را برطرف می‌کنیم.
وی با بیان اینکه سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران یک سازمان انتفاعی نیست، اظهار کرد: هدف این سازمان، کسب سود و درآمد نیست، بلکه خدمات‌رسانی به مردم است و در این مسیر، تنها انجام وظیفه کافی نیست، بلکه باید روحیه جهادی داشته باشیم و تمام توان و بضاعت خود را برای خدمت هر چه بهتر و بیشتر به شهروندان به کار بگیریم.
راد با اشاره به جایگاه میادین میوه و تره بار در اقتصاد شهری و نقش آنها در کمک به معیشت خانواده‌های تهرانی و کنترل و تعدیل قیمت محصولات در سطح شهر، تصریح کرد: در حال حاضر 30 بازار جدید میوه و تره بار در نقاط مختلف تهران در دست ساخت است که تسریع در روند عملیات اجرایی آنها را در دستور کار قرار داده‌ایم تا هر چه زودتر وارد زنجیره تأمین و توزیع محصولات مصرفی روزانه و هفتگی شهروندان شوند.
راد با اعلام کاهش قیمت گوشت قرمز در میادین میوه و تره بار طی روزهای اخیر، اضافه کرد: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته، برخی از تولیدکنندگان دام در تعدادی از میادین میوه و تره بار به عرضه مستقیم گوشت قرمز مورد نیاز شهروندان خواهند پرداخت که انتظار می‌رود با اجرای این طرح، شاهد کاهش بیشتر قیمت گوشت قرمز در سطح شهر باشیم.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تأکید بر اینکه کارکنان خدوم این سازمان در شرایط موجود و مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم‌های ظالمانه و نیز گسترش ویروس کرونا در صف مقدم خدمت‌رسانی به شهروندان ایستاده‌اند، ضمن قدردانی از خدمات و زحمات همکاران خود، خاطرنشان کرد: همکاران ما در 250 میدان و بازار میوه و تره بار تهران، 7 روز هفته در خدمت شهروندان هستند و به مردم عزیزمان این اطمینان را می‌دهیم که برای تأمین ارزاق و مایحتاج مورد نیاز آنها با قیمت مناسب و کیفیت مطلوب از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نمی‌کنیم.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر