يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 12 2024
کد خبر: 58647
تاریخ انتشار: 21 آبان 1399 15:23
سخنگوی دولت از وزارت آموزش‌وپرورش به دلیل کسب رتبه فعال‌ترین دستگاه ازنظر تعداد حضور در برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی در هفته دولت قدردانی کرد.
به گزارش راه امروز به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، علی ربیعی دستیار ارتباطات اجتماعی رییس‌جمهوری و سخنگوی دولت در نامه‌ای به وزیر آموزش‌وپرورش از گزارش عملکرد وزارت آموزش‌وپرورش که در هفته دولت به دبیرخانه شورای اطلاع‌رسانی دولت ارسال شد، قدردانی کرد و نوشت: این وزارتخانه ازنظر تعداد حضور در برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی جزو فعال‌ترین دستگاه‌ها ارزیابی‌ شد که لازم است از  «وزیر آموزش‌وپرورش»، «مدیران»  و  «روابط عمومی»  آن وزارتخانه  «تشکر و قدردانی» کنم.

در ادامه این نامه آمده است: امید است در مدت‌زمان باقی‌مانده تا پایان دوره فعالیت دولت، دیگر اهداف و سیاست‌های تدوین‌شده در پیوست رسانه‌ای مذکور نیز موردتوجه قرارگرفته و شاهد تقویت امید و اعتماد عمومی در جامعه باشیم.

بر اساس گزارش عملکرد رسانه‌ای و تبلیغی دستگاه‌های اجرایی و استانداری‌های سراسر کشور که توسط دبیرخانه شورای اطلاع‌رسانی دولت تهیه‌شده است، وزارت آموزش‌وپرورش در بین ۳۲ دستگاه مورد ارزیابی، رتبه اول حضور در برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی را کسب کرده است.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر