شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - October 05 2024
کد خبر: 58063
تاریخ انتشار: 10 آبان 1399 14:27
رییس کل بانک مرکزی گفت: سامانه ارتباطات مردمی گامی مهم در گره‌گشایی از مشکلات مردم است و در رسیدگی سریع نسبت به مشکلات مردم موثر واقع خواهد شد.
به گزارش راه امروز به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، عبدالناصر همتی امروز در مراسم افتتاح سامانه ارتباطات مردمی این بانک اعلام کرد: در دو یا سه ماه گذشته و به منظور برطرف کردن برخی نواقص احتمالی این سامانه به طور آزمایشی فعالیت خود را آغاز کرد، اما امروز این سامانه به شکل رسمی افتتاح شد.

وی افزود: پیش از این پاسخگویی و پیگیری درخواست ها و انتقادات مردمی بوسیله اداره‌های مختلف در بانک مرکزی انجام می‌شد؛ اما اکنون این موارد به شکل متمرکز و با هدف یکپارچه‌سازی امر پاسخگویی بوسیله «سامانه ارتباطات مردمی بانک مرکزی» پیگیری می‌شود.

همتی با بیان اینکه سامانه ارتباطات مردمی گامی مهم در گره‌گشایی از مشکلات مردم است، گفت: مردم می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی بانک مرکزی یا تماس  با شماره ۲۷۰۶ درخواست خود را در حوزه مسائل شبکه بانکی و پولی و ارزی کشور مطرح کنند.

رییس شورای پول و اعتبار درباره شیوه عملکرد این سامانه تصریح کرد: برخی از درخواست‌ها و سوال های مردمی توسط کارشناسان این سامانه پاسخ داده می شود و به هنگام نیاز به پیگیری بیشتر، درخواست ها به واحد مربوطه ارجاع می شود و کد رهگیری به شخص ارائه و بوسیله همان کد رهگیری پیگیری‌های لازم بر روی موضوع انجام می‌شود.

 اکنون سامانه ارتباطات مردمی بانک مرکزی با شماره تماس ۲۷۰۶ به شیوه رسمی کار خود را آغاز کرده و این سامانه با ۴۰ اداره تخصصی بانک مرکزی در ارتباط است و درخواست‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن رسیدگی می شود.

 هموطنان می‌توانند هرگونه شکایت، انتقاد، درخواست و پیشنهاد خود درباره بانک مرکزی و شبکه بانکی را با شماره ۲۷۰۶ یا بوسیله پرتال سامانه ثبت و رسیدگی به شکایات بانک مرکزی به آدرس https://crm.cbi.ir/ مطرح کنند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر