پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: 57421
تاریخ انتشار: 24 مهر 1399 12:16
فرمانده نیروی هوافضای سپاه با اشاره به الزامات رسیدن به جایگاه کشورهای تراز اول جهان تاکید کرد: با نگاه انقلابی، مجاهدت، استقامت و اعتماد به ظرفیت های داخلی می توان بر مشکلات کشور فائق آمد.
به گزارش راه امروز به نقل از سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در حاشیه بازدید جمعی از مدیران و کارشناسان حوزه فرهنگی و سیاسی سپاه از نمایشگاه دائمی دستاوردها و توانمندی های این نیرو با اشاره به هدف برپایی نمایشگاه گفت: هدف از برپایی این نمایشگاه نشان دادن اهمیت و نسخه تکیه بر توان داخلی و اعتماد به ظرفیت داخلی و جوانان و نخبگان کشور است.

وی افزود: این نمایشگاه نشان داد که چگونه می توان مسیرهای پیشرفت  برای عزت و جایگاه جهانی ایران عزیز را با اعتماد به توانمندی های بومی و داخلی طی کرد و درحوزه دفاعی و بازدارندگی با عبور از تحریم ها به خودکفایی و اقتدار در عرصه فن آوری در سامانه های نظامی رسید.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه در ادامه با تاکید بر لزوم فاصله گرفتن از روش های سنتی در تحلیل ها و تبیین ها و به صحنه آوردن ظرفیت ها و الگوهای جدید تصریح کرد: در حوزه تحلیل، تبیین و اقناع باید با روزآمدسازی روش ها و ابزارها با نسل جوان و نخبه کشور ارتباط برقرار شود تا فرآیند انتقال و درک حقایق بهتر و موفق تر انجام پذیرد.

سردار حاجی زاده در پایان تاکید کرد: جوانان و نخبگان کشور باید به این باور برسند که نگاه انقلابی و نسخه داخلی ضامن حل مشکلات کشور بوده و با مجاهدت و استقامت و مدیریت جهادی نه تنها می توان بر مشکلات فائق آمد بلکه می توان جایگاه خود را با پیشرفت تا کشورهای تراز اول جهان ارتقا بخشید.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر