جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 17 2024
کد خبر: 55185
تاریخ انتشار: 13 شهريور 1399 09:29
یک عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی توزیع ثروت و امکانات اقتصادی برای همه مردم و جلوگیری از انحصار را از جمله اولویت‌های مردم برای انتخابات ریاست جمهوری سال آینده عنوان کرد.
به گزارش راه امروز،حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ در خرداد سال آینده گفت: آنچه مردم انتظار دارند و اولویت‌شان است این است که از بُعد اقتصادی بستر و زمینه تولید ثروت برای عموم مردم جامعه فراهم شود.

وی افزود: اصلاح روند اقتصادی و توزیع امکانات اقتصادی برای همه و جلوگیری از ایجاد انحصار برای افراد خاص به جهت داشتن ثروت بیشتر یا دسترسی آسان به اطلاعات و یا وابستگی به افراد خاص از جمله مواردی است که مردم از کاندیداهای ریاست جمهوری انتظار دارند و در واقع مطالبه آن‌ها این است که روال فعلی ادامه نیابد.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس خاطرنشان کرد: مردم همچنین از مجلس انتظاراتی دارند ولی برابر آنچه قانون اساسی به عنوان میثاق ملی تعیین کرده مجلس جایگاه قانون‌گذاری، حمایتی و نظارتی در مسائل کشور دارد و جایگاه اجرایی بر عهده رئیس جمهور است.

این عضو هیأت رئیسه مجلس یادآور شد: مردم به این نگاه می‌کنند که چه کسی در گذشته صداقت بیشتری داشته و با مردم روراست بوده و به سمت او اقبال خواهند داشت.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر